11 Reacties

één maand geleden

Zelfde!! Al een paar dagen krampjes en buikpijn!

één maand geleden

Ik merk al een paar dagen een soort zeurend gevoel in mn buik. Vind ik soms super eng, maar denk ook het groeien in combinatie met darmen

één maand geleden

Tegen de maagzuur kan je Rennies gebruiken! Dat mag gewoon tijdens de zwangerschap en werkt voor mij erg goed. Ik heb bij deze zwangerschap geen last van de pijnscheuten, maar soms wat kramperig gevoel. Dat herken ik wel van het uitzetten van m’n baarmoeder/buik.

één maand geleden

Reactie op DC22

Tegen de maagzuur kan je Rennies gebruiken! Dat mag gewoon tijdens de zwang ...
Als je elke dag rennies slikt zou ik toch even gaan kijken voor omeprazol! :)

één maand geleden

Reactie op Mxxy

Als je elke dag rennies slikt zou ik toch even gaan kijken voor omeprazol! ...
Ja, dat ga ik ook weer slikken. Deed ik vroeger al voor maagzweer maar elke dag 5/6 rennies is niet te doen

één maand geleden

Ik voel ook niets echt iets. Heel soms een steekje ofzo, maar meer niet. Mijn buik begint eindelijk wel wat te groeien dus er gebeurt zeker wel iets 😁

één maand geleden

Ik voel ook echt bijna niks van groei ofzo, enkel wat bandenpijn zo nu en dan. In mijn vorige zwangerschap had ik veel meer groeipijntjes. Vraag me dan soms ook wel af of er nog wel iets gebeurd daarbinnen.

één maand geleden

Ik heb dat ook! Kon het niet echt plaatsen maar pijn deed het niet. Ook een aantal keren wat "prikjes" onder mn navel

één maand geleden

Ik voel in mijn liezen aan beide kanten wel iets trekken, het is geen pijn of zeurend gevoel. Ik voel het gewoon. In de ochtend als ik wakker word voel ik net onder mijn ribben ook een apart gevoel. Denk dat het mijn organen zijn die iedere dag een beetje omhoog gedrukt worden. Anders zou ik echt niet weten wat het zou moeten zijn, dit gevoel ken ik namelijk niet.

één maand geleden

Reactie op Iris_x

Ik voel ook echt bijna niks van groei ofzo, enkel wat bandenpijn zo nu en d ...
Ja, dat gevoel heb ik dan ook. Maar het is ook allemaal spannend!!!

één maand geleden

Reactie op ARH2001

Ik heb dat ook! Kon het niet echt plaatsen maar pijn deed het niet. Ook een ...
Ja ik voel dat ook rond m’n navel!!