6 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Je Instagram account mag je wel delen, mits het geen commercieel account is. Ik ben ook 23 februari uitgerekend voor nu, zwanger van mn eerste kindje :)

2 maanden geleden

Oh wat leuk! Mijn Instagram is gwenvanderzwan. Misschien kunnen we contact houden.

2 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Hey! Je Instagram account mag je wel delen, mits het geen commercieel accou ...
Oh wat leuk! Mijn Instagram is gwenvanderzwan. Misschien kunnen we contact houden.

2 maanden geleden

Reactie op Gwen12345

Oh wat leuk! Mijn Instagram is gwenvanderzwan. Misschien kunnen we contact ...
Hoi Gwen, wat een leuke oproep. Ik ben 34 jaar en ook zwanger van mijn eerste kindje. Ik voeg je toe op Instagram!

2 maanden geleden

Hoi Gwen, lastig he.. ik heb ook geen moeder meer. Extra moeilijk in deze periode vind ik. Ik ben 26 jaar en zwanger van mn eerste kindje, ik stuur je een vriendschapsverzoek!

2 maanden geleden

Haii, Ik doe normaliter kickboksen. Dat heb ik even gelaten voor wat het is. Vond het wel echt een uitlaatklep (vermoedelijk adhd). Dus nu doe ik alleen nog wat cardio en krachttraining. Dit is wel mijn vierde zwangerschap en 5e baby én ik ben 36. Oh en ik heb ook geen moeder, al bijna 18 jaar niet. Ze leeft en is gezond hoor maar ze wil mij / mijn gezin niet (rassenkwestie). Soms heb ik het zwaar en mis ik echt een moeder die me beet pakt en zegt dat het goedkomt. Maargoed ik heb een lieve man, een dochter die gaat studeren, 3 coole zoons waaronder een tweeling, dus geloof mij, uiteindelijk komt het goed ook zonder mama. Is het leuk nee? Maar je komt er wel. Ik pas niet bij de doelgroep die je aangeeft maar zie een paar herkenningspunten en wilde je toch een hart onder de riem steken. You've got this momma 💪🏾💕.