13 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben foto's gemaakt met een wegwerp camera toen we een weekend in het buitenland waren. Daarop staan heel veel hints, we zijn benieuwd of ze het gaan snappen. We gaan de foto's volgende week showen馃槉

4 maanden geleden

Ja ik werd vorige week al overvallen met de tekst jij bent zwanger en toen moest ik lachen. Woensdag had ik mijn eerste echo en toen heb ik het aan iedereen verteld. Op mijn werk weet alleen mijn leidinggevende het, omdat ik mij ook ziek heb moeten melden vanwege de misselijkheid. Ik ben morgen 7 weken. Ik sta sowieso vrij makkelijk in het leven over de openheid rondom een zwangerschap. Het is momenteel een belangrijk onderdeel van je leven en of het wel of niet goed gaat is het fijn als je het kan delen.

4 maanden geleden

Wij hadden het net de eerste pas aan ouders verteld na de echo, rond 9 weken. Nu bij de tweede net 5 weken en 7 weken aan ouders en schoonouders, beide voordat we een echo hebben gehad. Er lagen wat etentjes en drankjes in het vooruitzicht en ik had geen zin in omslachtig gedoe dus gewoon verteld en dat lucht ergens ook heel erg op haha

4 maanden geleden

Wij gaan het na de eerste echo vertellen mocht het goed zijn. Heb een shirt gemaakt zodat ze het daarop kunnen zien.

4 maanden geleden

Hahaha moeilijk he馃ぃ馃檲 Ik weet het zelf sinds 2 juni dus nu 3 weken, gelukkig ging ik 1 week later op vakantie en kom pas dinsdag terug.. vrijdag 28ste de 1ste echo en dan wil ik het daarna gaan vertellen via een vakantiecadeautje馃槄馃檲 en dan natuurlijk ook een met de woorden moms en grandma馃グ zag deze op alie voorbij komen maar hier liggen ook allemaal van die graveer winkeltjes dus dat is top hoef ik ook geen weken nog te wachten hahhahah馃ぃ馃ぃ馃ぃ

4 maanden geleden

Vorige keer is t mis gegaan met 11 wk en vond het toen zo fijn dat iedereen het al wist. Dus nu iig familie ook gelijk verteld, gister schoonfamilie en volgende week mijn familie. Gelukkig gaan we tussendoor op vakantie anders zou ik t al mn vrienden denk ik ook al vertellen 馃槀

4 maanden geleden

Ik heb het mijn 2 beste vriendinnen verteld, waarvan 1 meerdere miskramen heeft gehad en zich heel eenzaam heeft gevoeld, dus ik vond het fijn dat zij die dichtst bij mij staan het gewoon weten, for good and bad. Verder wist, niet echt bedoeld, mijn nagelstyliste het direct omdat mn gellak aan het loslaten was 馃槀 plan is het onze ouders en vrienden verder het te vertellen na eerste echo/nipt, daarna vieren we onze verjaardagen namelijk en leuk ons een mooi gezamenlijk moment 鉂わ笍

4 maanden geleden

Ze zijn af!!!! 馃グ馃グ馃グ

4 maanden geleden

Reactie op LaDiieY

Ze zijn af!!!! 馃グ馃グ馃グ
馃グ馃グ

4 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Wij hebben foto's gemaakt met een wegwerp camera toen we een weekend in het ...
Wat een leuk en creatief idee!馃榾

4 maanden geleden

Ik wilde wachten om het te vertellen tot na de eerste echo- heb in mei een miskraam gehad dus vond het nog al spannend om te vertellen. Toch hebben we besloten om dichte familie te vertellen (ouders, broers, zussen). De kant van mijn man komt niet vaak met z鈥檔 alle samen, dus toen we aan het eind van het familieweekend waren wilde mijn man het graag delen dus dat hebben we gedaan. Bij mijn familie van het weekend verteld en die waren ook voorzichtig enthusiast. Nu, een paar uur later, heb ik alleen weer bruine afscheiding. Hopelijk is het niks maar maak me nu wel zorgen dat ik het te snel verteld heb.. We gaan het zien!

4 maanden geleden

Reactie op Feebers

Ik wilde wachten om het te vertellen tot na de eerste echo- heb in mei een ...
鈾ワ笍aaah super vervelend! Hopelijk is het niks

4 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Wij hebben foto's gemaakt met een wegwerp camera toen we een weekend in het ...
Welke hints heb je bijvoorbeeld gegeven? Lijkt mij ook wel een leuk idee!