8 Reacties

25 dagen geleden

Een uitgroei zonder ammoniak zou geen probleem moeten zijn volgens mij.. maar heldhaftige dingen zoals oplichten, blonderen en helemaal een ander kleur waarvoor andere dingen nodig zijn zou ik me niet aan wagen. Ik doe om de 4 weken een uitgroei en met een halfuur was ik het eruit...maar dit ook meer vanwege mn genetische stukje betreft grijze haren..

25 dagen geleden

Heb verf van de kruidvat syoss zonder ammoniak

25 dagen geleden

Reactie op Semerc

Heb verf van de kruidvat syoss zonder ammoniak
Ik gebruik wel haarverf van de groothandel waar iedere kapper zijn of haar spullen vandaan haalt.. ik vertrouw verf van de kruidvat met een baby in de buik niet zo...

25 dagen geleden

Ik laat highlights doen bij de kapper. Gaat prima, maar zou ook niet zo snel haarverf bij een drogist halen.

25 dagen geleden

Morgen weer naar de kapper voor highlights! Andere zwangerschappen ook goed gegaan en de verf/toner en blonderen hebben ook goed gepakt :)

24 dagen geleden

Hier altijd gewoon geverfd en high lights in mijn 1e zwangerschaps en nu ook weer. Gewoon bij de kapster. Kan gewoon hoor.

22 dagen geleden

Haar verf is geen probleem, ik ben zelf kapster en kom heel de dag door in aanraking met haarverf. Het kan haast niet via je hoofdhuid in je bloedbaan komen dit is zo’n laag percentage. Het enige wat je kunt ervaren is dat je kleur wat anders uitpakt dan dat je gewend bent. Mocht je het toch spannend vinden dan is verven in folie het slimst want zo raakt het de huid niet.

21 dagen geleden

Ik blondeer mijn haar altijd en hoorde verschillende verhalen dat je dut beter niet kon doen tijdens de zwangerschap. Maar ook kapsters kunnen zwanger raken, die staan de hele dag in die dampen en dat kan gewoon. Dus ik ga nog steeds eens in de 3/4 maanden voor highlights 😊