15 Reacties
7 maanden geleden
Ja hier ook 13 weken geleden bevallen en ook weer enorm last van.
Bij mijn vorige kindje had ik hier heel veel last van tot hij ongeveer 6 maanden was. Nadien nog een beetje maar veel beter.
Mij werd toen verteld dat je hier niet veel aan kan doen aangezien het hormonaal is. Het is ook vanzelf weer gestopt!
7 maanden geleden
Hier helaas ook! Bij m’n eerste kindje begon het al een week na de bevalling en kreeg ik ook echt kale plekken. Nu is het sinds een week of 2 aan de gang (baby is bijna 14 weken) en wordt mn al dunne haar ook weer dunner en dunner. Heb er de vorige keer best lang last van gehad dus ben er bang voor dat dit nu ook weer zo zal zijn. Je doet er weinig aan omdat het hormonaal is dus uitzitten helaas 😩
7 maanden geleden
Ik dacht het ook overgeslagen te hebben, maar sinds een paar weken overal haren. Word er gek van haha.
7 maanden geleden
Hier derde kindje, en bij alle drie ook helaas extreme haaruitval.
Ik moet erbij zeggen dat het bij mijn vorige 2 netjes allemaal is terug gegroeid. Hopelijk is dat nu ook zo. Heb al namelijk super dun haar helaas
7 maanden geleden
Hier ook. 4 maanden geleden bevallen en haaruitval is zo extreem. Had t de HA gevraagd en die vond het echt teveel. Dus vanochtend bloedgeprikt om te kijken of het een oorzaak heeft.
7 maanden geleden
Hier ook mega haaruitval 😭. Overal haren in huis en haren wassen is echt rot. Ik had echt een mega bos krullen. Het ziet er nu al heel anders uit, baal er ook flink van. Hopelijk duurt het niet te lang 🫠
7 maanden geleden
Reactie op kleinesibbe
Hier ook mega haaruitval 😭. Overal haren in huis en haren wassen is echt r ...
Owja! Ben trouwens bijna 14 weken geleden bevallen!