15 Reacties

7 maanden geleden

Ja hier ook 13 weken geleden bevallen en ook weer enorm last van. Bij mijn vorige kindje had ik hier heel veel last van tot hij ongeveer 6 maanden was. Nadien nog een beetje maar veel beter. Mij werd toen verteld dat je hier niet veel aan kan doen aangezien het hormonaal is. Het is ook vanzelf weer gestopt!

7 maanden geleden

Gister toevallig mijn eerste grote bos verloren. Ik schrok me een ongeluk. Voor mij is het 14 weken geleden. Geen idee hoe lang het duurt. Hoor graag verhalen van anderen ;p

7 maanden geleden

Hier helaas ook! Bij m’n eerste kindje begon het al een week na de bevalling en kreeg ik ook echt kale plekken. Nu is het sinds een week of 2 aan de gang (baby is bijna 14 weken) en wordt mn al dunne haar ook weer dunner en dunner. Heb er de vorige keer best lang last van gehad dus ben er bang voor dat dit nu ook weer zo zal zijn. Je doet er weinig aan omdat het hormonaal is dus uitzitten helaas 😩

7 maanden geleden

Ja hier is het ook begonnen helaas, verder geen tips...

7 maanden geleden

Ik heb dit nu 3 weken en ik zeg je: ik lijk op een kalende vent van 40 😂 de inhammen! echt heel erg! Ik heb veel krullen, maar helaas niet altijd de tijd om het goed te stijlen. Dus dan gaat het in een knot omhoog. Extra zichtbaar ook nog 😂.

7 maanden geleden

Ik dacht dat de pp haaruitval mij over had geslagen maar helaas sinds een paar dagen super veel haarverlies 👎 Als ik mijn haar gewassen heb lijkt het wel of er een cavia in de douche ligt.

7 maanden geleden

Ik dacht het ook overgeslagen te hebben, maar sinds een paar weken overal haren. Word er gek van haha.

7 maanden geleden

Hier derde kindje, en bij alle drie ook helaas extreme haaruitval. Ik moet erbij zeggen dat het bij mijn vorige 2 netjes allemaal is terug gegroeid. Hopelijk is dat nu ook zo. Heb al namelijk super dun haar helaas

7 maanden geleden

Mega haaruitval 😱 hele huis, overal vind ik haar. Het ergste is haren wassen.....echt flinke handvol. Bizar. Overigens vind ik ook steeds haren in handje van de baby...nog uitkijken ook dat het niet om de vingertjes heen draait.

7 maanden geleden

Ik durf voorzichtig te zeggen dat ik het ergste gehad heb. Maar goed ook, ik ben half kaal joh 😂

7 maanden geleden

Hier ook. 4 maanden geleden bevallen en haaruitval is zo extreem. Had t de HA gevraagd en die vond het echt teveel. Dus vanochtend bloedgeprikt om te kijken of het een oorzaak heeft.

7 maanden geleden

Hier ook mega haaruitval 😭. Overal haren in huis en haren wassen is echt rot. Ik had echt een mega bos krullen. Het ziet er nu al heel anders uit, baal er ook flink van. Hopelijk duurt het niet te lang 🫠

7 maanden geleden

Reactie op kleinesibbe

Hier ook mega haaruitval 😭. Overal haren in huis en haren wassen is echt r ...
Owja! Ben trouwens bijna 14 weken geleden bevallen!

7 maanden geleden

Helaas een hele bekende post partum kwaal … Hier ook last van en met 3 maanden post partum begonnen. Het goede nieuws is dat je wel haar terug krijgt begrijp ik van iedereen maar dat zijn eerst korte haren natuurlijk…

7 maanden geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Hier ook. 4 maanden geleden bevallen en haaruitval is zo extreem. Had t de ...
Ik ben wel benieuwd of hier iets uitkomt?