6 Reacties

één maand geleden

K vermijd de hammam ook nu omdat k dit dus ook had gelezen, super benieuwd naar de antwoorden/ervaringen. Mijn lichaam snakt naar een goede scrub en massage 😭

één maand geleden

Ik zou vertrouwen hebben in je verloskundige. Je mag er vanuit gaan dat zij de juiste kennis hierover hebben. 😉

één maand geleden

Een warme steen waar je huid op kan liggen is niet dermate heet dat dit ervoor zorgt dat je lichaamstemperatuur erg stijgt … echt wel wat anders dan een sauna ! Ik denk dat je je verloskundige gewoon mag geloven.

één maand geleden

Vaak zetten bedrijven ook neer dat je het niet mag als je zwanger bent, zodat je hen niet kan aanklagen als er ‘iets’ gebeurd. Ik zou op je verloskundige vertrouwen

één maand geleden

Ik zou je verloskundige vertrouwen in dit geval :) het gaat erom dat je lichaamstemperatuur niet te ver stijgt, maar dat lijkt me in dit geval wel meevallen! (Vaak voel je dan ook dat je wat "koortsig" bent erna). Koorts is niet super tijdens t eerste trimester, maar van 1 keertje een wat gestegen lichaamstemperatuur hoef je ook niet meteen grote problemen te verwachten! Lekker genieten van het ontspannen gevoel, dat is namelijk wèl heel goed 😉

één maand geleden

Joh geen zorgen, lekker van nagenieten