62 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op dwgmn
Bij ons gaat het allemaal dubbel op klappen zwaaien en hoera doen met de ha ...
Aah wat goed, hier doe ik standaard na elk hapje klap eens in je handjes met hulp maar nog geen aanstalten om zelf te doen 😂
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hier ook nog niet hoor. Die het vaak voor, maar dan lacht ze en kruipt weg ...
Nou als ze al kruipt dan heeft daar overduidelijk voorrang aan gegeven, haha. Denk dat dat veel kinderen nog niet doen! Mijn dochter klapt, zwaait, zegt hoi en geeft een handkus, maar rolt alleen nog maar.
2 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Ze kruipt en trekt zich op, maar ik vond zwaaien, klappen en handkusses 😲 ...
Ja, maar ik bedoelde wel hoi zeggen met haar vingertje. Iedereen die ze ziet steekt ze haar vinger in de lucht🥰 en ik geloofde steeds mijn ogen niet, maar ze vouwt ook haar handjes als we met haar bidden.
Misschien gaat praten straks langzaam, maar ze heeft het abc al op haar vingers🤣.
2 maanden geleden
Zowel zwaaien als klappen, al paar weken. Denk rond 7,5 maand begonnen?
2 maanden geleden
Hier klapt hij al 2 a 3 weekjes in zijn handjes, hij zwaait nog niet nu 8.5 maand
2 maanden geleden
Zoontje 8 maanden doet ook nog niks hoor. Tot 7 maanden was hij erg snel in omrollen, tijgeren, zelfstandig zitten, kruipen en staan (en weer gaan zitten) dmv veel voordoen
Nu lijkt ontwikkeling wat langzamer te gaan en wat meer focus op taal en verbanden leggen.
Hoe vaak ik ook zwaai of 'klap eens in je handjes' zing, het enige wat hij doet is handjes in de lucht en dan zichzelf 'laten vallen', maar geen idee waar dat onder valt 🤭
2 maanden geleden
Zwaaien is hier zoals een Chinese kat 🤣 dus er is een begin en klappen nog niet. Ze is 8,5 maand.
2 maanden geleden
Wij zijn net terug van vakantie en ons zoontje heeft op vakantie het zwaaien geleerd haha. Iedereen zwaaide na hem en zo heeft hij het overgenomen.