8 Reacties

21 dagen geleden

Dit precies hetzelfde ook een keer aan de verloskundige gevraagd. Was toen 19+1. Kreeg dit als reactie! Hopelijk geeft het je rust 🤗

21 dagen geleden

Ah ja fijn! Dacht al vast niks om me zorgen om te maken maar kon er niet echt iets over vinden dus dit is fijn :)

21 dagen geleden

Zou even je urine laten testen! Veel harde buiken is bij mij 3x een blaasontsteking geweest (vorige zwangerschap 2x nu ook al 1x). Verder heb ik 0 klachten, alleen de harde buiken zijn bij mij de indicatie

21 dagen geleden

Reactie op LV00

Zou even je urine laten testen! Veel harde buiken is bij mij 3x een blaason ...
Oh das wel goeie. Gelijk t idee dat ik veel moet plassen 😅 onhandig dat t nu weekend is, maar kijk t weekend even aan en anders maandag even inleveren

21 dagen geleden

Heel herkenbaar! Ik kreeg het ook vanaf ongeveer 18 weken. En voornamelijk met een volle blaas of gekke beweging en bij inspanning. Urine ook laten testen maar dit was bij mij gewoon goed. Hoort er helaas bij, de een is er wel wat gevoeliger voor en ook een teken om rustiger aan te doen

21 dagen geleden

Reactie op mickey23

Oh das wel goeie. Gelijk t idee dat ik veel moet plassen 😅 onhandig dat t ...
Ja je kunt altijd voor de zekerheid even inleveren! Ik kwam toen bij de VK en vertlede over de harde buiken en zei: ja wellicht blaasontsteking. En omdat ik verder geen klachten had geloofde ik het niet en toch laten testen en jawel! Blaasontsteking😂 Sindsdien dus altijd op gelet als ik harde buiken had, en de 2x erna (2 verschillende zwangerschappen) klopte het dus ook

20 dagen geleden

Ik heb bij de vorige zwangerschap platte rust moeten nemen hiervoor, omdat mijn baarmoederhals ervan inkortte. Nu opnieuw harde buiken, maar doet niets met de baarmoederhals.

20 dagen geleden

Ik heb dit ook! Vooral ‘s ochtends als ik wakker word. Ook vanaf 17/18 weken ongeveer. De vk gaf aan om urine te laten testen op blaasontsteking, maar de uitslag bleef negatief. Een geruststelling dat dit vaker voorkomt 🙏🏼