8 Reacties

2 maanden geleden

Aangifte doen volgende keer als hij weer tracht je huis in te dringen. Daarna een contact verbod aanvragen. Ik neem aan dat je de zorg niet wil delen met zo iemand? Succes.

2 maanden geleden

We hebben de politie gebeld, maar aangifte kon volgens de politie niet. Er wordt wel melding gemaakt bij veilig thuis vanwege het ongeboren kind, dus ik ben de enige die met alle gevolgen zit ook

2 maanden geleden

Wat een gekke man is dat! En die meiden? 22, maar zo'n typisch kinderlijk tienergedrag. Zou ook niet weten wat je moet doen. In elk geval blij zijn dat je van die man af bent! Voor je het weet staat hij te smeken terug te mogen komen. Ik weet dat je geen advies vraagt, maar ik zou hem wel dat bed laten nemen (is het echt zijn bed? Want dan is het diefstal wat je nu doet.) als ze tot zo'n dingen overgaan om het terug te krijgen. Is er niemand die je kan helpen wat geld bijeen te krijgen voor een nieuw bed? Bij de ikea kan je voor 244 euro al een bed met laattenbodem en matras hebben. Het is geen luxe, maar dan ben je wel al van dat gezaag af. Sowieso bewijs houden van alle dingen die hij zegt! Jij bent geen onveilige omgeving voor je kindje dus je hebt echt niet te vrezen voor veilig thuis. Blokkeer hem voor de rest uit je leven meid. Je hebt hem niets te bewijzen over je zwangerschap. Je bent hem beter kwijt dan rijk ❤

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat een gekke man is dat! En die meiden? 22, maar zo'n typisch kinderlijk t ...
Ja of anders een tweedehandsje met een nieuw matras (dat zou ik dan wel doen). Is er iemand in je omgeving die je kan helpen?

2 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

We hebben de politie gebeld, maar aangifte kon volgens de politie niet. Er ...
Ik werk in de jeugdhulpverlening maak je over die melding van de politie maar geen zorgen hoor. Die melding heeft meer te maken over hem en hoe hij straks misschien in het leven van jou kindje komt als hij omgang zou krijgen ! Mocht je in gesprek moeten met veilig thuis verteld gewoon hoe de vork in de steel zit en hij degene is die is weggegaan en later ruzie komt zoeken dan staan ze echt wel aan jouw kant hoor. Voor de rest een misselijke man zo te horen die zijn verantwoordelijkheid blijkbaar niet neemt en nog in ontkenning zit. Hou je sterk. Liefs Nice

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Ik werk in de jeugdhulpverlening maak je over die melding van de politie ma ...
Het is inmiddels de tweede melding, na de eerste melding moest ik in gesprek met de jeugdprofessional van de gemeente en de jeugd hulp instantie waar we al een tijd bij lopen ivm autisme onderzoek bij mijn dochter :) Is het ook bij een tweede melding niet erg? Want kan me voorstellen dat het overkomt alsof er niks veranderd is, terwijl hij in dit geval niet eens in mijn huis was en mijn dochter ook veilig en vrolijk bij opa en oma was.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wat een gekke man is dat! En die meiden? 22, maar zo'n typisch kinderlijk t ...
Ja, heel kinderlijk gedrag. Nooit gedacht om op mijn 35e nog met dat soort krengetjes en pestgedrag te moeten dealen 😅 Hij is psychotisch en psychisch ziek, hij leeft nu zelf in een waanwereld, wat de situatie lastiger maakt. Het is wel zijn bed, maar ik heb het overlegd met instanties (en ook politie) en in principe als ik zwart op wit kan aantonen dat hij mij financieel in een rotpositie gebracht heeft, maak ik ook een kans. Zeker omdat we mijn bed samen verkocht hebben. Mijn vrienden hebben de afgelopen maand me al bij moeten staan om überhaupt boodschappen te kunnen doen (ook door mijn ex, hiervoor had ik alles op orde) en als ik nog financiële hulp nodig zou hebben, 'bewaar' ik dat liever voor dingen die voor Baby2 nodig gaan zijn. Hij heeft zelf overigens ook een aantal keer gezegd dat hij zijn grote meubels hier zou laten. Maar daar is hij van terug gekomen. Met hem ga ik zelf geen contact meer zoeken, met zijn moeder heb ik wel regelmatig contact omdat het haar eerste kleinkind is en ze hem zijn gedrag ook zeer kwalijk neemt. Ergens ben ik blij dat al zijn kleine spullen weg zijn, want dan kan ik me voor mijn gevoel nu toch volledig op de zwangerschap focussen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op nikkii1988

Het is inmiddels de tweede melding, na de eerste melding moest ik in gespre ...
Ik zal dat vooral benadrukken dat je echt wel inzicht hebt wat goed en niet goed is voor je kind en dat ze niet thuis was.