Mijn ex (korte samenvatting: 1 mnd geleden bij mij vertrokken, kort daarna een 22-jarige ontmoet die wil geloven haar droomprins ontmoet te hebben, zij 'weet' dat ik zwanger ben en valt mij samen met haar vriendinnen online lastig, waarschijnlijk om bewijs te zoeken, maar hey, ik ben precies 8 weken dus er is nog geen bewijs), is vandaag zijn spullen bij mij komen halen. Echter, er is nu onenigheid over zijn bed, wat ik niet aan hem geef omdat ik mijn redenen daarvoor heb en ik me nu geen bed kan veroorloven (met zicht op alle komende kosten ivm zwangerschap).
Het is uit de hand gelopen en hij heeft geprobeerd mijn huis binnen te dringen, hij had de beste vriendin bij van zijn nieuwe vriendinnetje bij?? Die hem dus nog geen 4 weken kent.
Maar het ergste van alles is dat nu duidelijk is wat hij hen vertelt.. hij ontkent niet alleen dat ik zwanger ben van hem, hij beweert dat ik lieg en dat ik alle echo's vervals 🫨
Hij zegt dat die dingen heel makkelijk te vervalsen zijn en dat wat je op de echo ziet (inderdaad nog maar een kleine tuinboon) van alles kan zijn.
Ik wist dat hij de situatie voor zichzelf probeert te ontkennen, maar deze woorden uit zijn mond gehoord te hebben.. wow.. het voelt zo heftig om afgeschilderd te worden als iemand die een zwangerschap zou kunnen vervalsen.
Wat is het volgende? Als ik een buik begin te krijgen, dat hij ofwel gaat beweren dat ik teveel gegeten heb of zelfs dat ik zo'n nepbuik als in films zou gebruiken?
Ik heb geen vragen om advies oid, ik denk dat ik gewoon mijn verhaal ergens kwijt moet 😔