13 Reacties

4 maanden geleden

Ja heb op sommige dagen ook nog hartoverslagen erbij

4 maanden geleden

Oh foei ja, en een hoge hartslag, ik weet dat het er bij hoort maar ik zit gewoon altijd rond de 100 in rust. Nou weet ik dat ik voordat ik zwanger raakte ook altijd al een “hoge” hartslag had in rust (zo 70 á 80) en als je er op googled staat overal dat met zwangerschap je hartslag 15 a 20 keer sneller per minuut klopt, en dat daar vaak ook hartkloppingen dan bij zitten. Dat is wel onschuldig en niets om je zorgen over te maken!

4 maanden geleden

Geruststellende reactie! Zo dan, 100. Ik schoot vd week al lichtelijk in de stress toen ik op de bloeddruk meter 78 aangaf. Als ik een rustige dag heb gehad heb ik er minder last van dan wanneer ik een drukke dag heb. Dan is slapen ook echt dráma! Heb jij dat ook? Denk ook hoe drukker je erom maakt hoe sneller je hart gaat..

4 maanden geleden

Ik heb ook last van een hogere hartslag dan normaal. Mijn fitbit houd mijn hartslag in rust bij. 10 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, sinds toen heb ik een duidelijk oplopende HIR (de afgelopen dagen stabiliseert het iets)

4 maanden geleden

Reactie op Kr1992

Geruststellende reactie! Zo dan, 100. Ik schoot vd week al lichtelijk in de ...
Jup ik heb het ook allemaal! En dan raak ik bijna buiten adem van mijn eigen hartslag hahaha. Ik denk altijd, zolang ie niet 24/7 op 150 keer per minuut klopt, gaat het wel goed hoor.. 100 is hoog maar ik vind het nog niet zorgwekkend (ik ben zelf verpleegkundige hihi) maar dat neemt niet weg dat ik me er met momenten ook wel een beetje druk om kan maken.

4 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Jup ik heb het ook allemaal! En dan raak ik bijna buiten adem van mijn eige ...
Heb gelijk heerlijk geslapen na je berichtje, hahaha. Nou precies, ben ook echt snel buiten adem. Hoop echt dat dit afneemt bij 12 weken. Hoever ben jij? Vd week heb ik een 24 uurs kastje gehad, zal je altijd zien, helemaal geen klachten gehad 🫣 Inderdaad, wat je zegt zolang het maar niet heel de dag is, als je bezig bent merk je t ook niet erg. Denk we er nu ook heel erg bewust van zijn. Voel je je verder goed?

4 maanden geleden

Ik heb ook last van een hogere hartslag dan normaal. Mijn fitbit houd mijn ...
Gek hè? Terwijl het niet echt een typisch veel voorkomend symptoom is van zwangerschap. Laten we hopen dat t snel afneemt 🙏

4 maanden geleden

Ik heb het vooral sochtends dat mijn hart veel sneller klopt mijn pols was van de week 92. Die zit normaal rond de 60-80. Ik krijg sochtends ook typisch de symptomen. Misselijkheid (beetje) diarree en die hartkloppingen.

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Ik heb het vooral sochtends dat mijn hart veel sneller klopt mijn pols was ...
Heel vervelend! En dan in rust of als je actief bent?

4 maanden geleden

Reactie op Kr1992

Heel vervelend! En dan in rust of als je actief bent?
Ik merk het alleen bij het wakker worden, bij actief zijn niet echt Zou logischer zijn andersom😂

4 maanden geleden

Reactie op Kr1992

Heb gelijk heerlijk geslapen na je berichtje, hahaha. Nou precies, ben ook ...
Gelukkig maar haha! Ik lees juist overal dat het een heel veelvoorkomend symptoom is. Snel buiten adem ben ik ook maar ik merk vooral dat ik niet moet denken dat ik even de trap op en af kan rennen, dan word ik er ook wat duizelig bij. Ik voel me verder eigenlijk helemaal prima!

3 maanden geleden

Ik heb er ook last van. Als ik veel doe of te snel de trap op loop, na seks of na het koken. Voor het slapen. Ik heb het best vaak. Tis niet fijn maar niks ernstigs

3 maanden geleden

Hier ook met trap lopen bijv