28 Reacties

één maand geleden

Ik was gister 12+1 en heb gister ook voor het eerst het hartje gehoord🥰

één maand geleden

Reactie op Felicia9812

Ik was gister 12+1 en heb gister ook voor het eerst het hartje gehoord🥰
Oohhhh zo spannend! Ik kan niet wachten

één maand geleden

Reactie op Momtobe96

Oohhhh zo spannend! Ik kan niet wachten
Snap ik!! Het is voor mij de derde, maar het blijft zó bijzonder🥰 Heel veel plezier en vergeet vooral niet ervan te genieten!💕

één maand geleden

Bij 8 weken al. Bij 12 hoorde ik het ook.

één maand geleden

Bij mij deden ze het niet bij de standaard echos, maar hoorde het wel bij de 13 weken echo :)

één maand geleden

Bij mijn verloskundige doen ze het pas bij de 16 weken controle afspraak🥰

één maand geleden

Reactie op AmeliaRome

Bij mij deden ze het niet bij de standaard echos, maar hoorde het wel bij d ...
Bij mij hetzelfde, dus bij de 13 weken echo wel :)

één maand geleden

Ik heb morgen een afspraak met de verloskundige staan. Ben dan 12+4 en gaan we ook naar het hartje luisteren 🥰 Ben zo benieuwd, ik kijk er echt naar uit. Is toch anders dan als je het op de echo ziet kloppen 🥰

één maand geleden

Bij 10+4 weken de eerste keer gehoord 🥰

één maand geleden

Bij mij lieten ze het pas horen bij de 13 weken echo

één maand geleden

Ik heb het hartje al mogen horen bij 6 weken en daarna nog eens bij 8weken 🥰 morgen staat de volgende echo gepland op 13weken

één maand geleden

Woon in het buitenland en mijn gynaecoloog wil het pas laten horen bij 20 weken 😢. Als onze afspraak volgende week goed verloopt (12/13 weken), dan willen we tussendoor nog een pretecho in Nederland in plannen voor een persoonlijkere echo. We hebben ook nog een optie om het hartje te horen via onze zelf 'ingehuurde verloskundige' hier, maar zou er graag toch ook wel beeld bij willen hebben.

één maand geleden

Wat een gemengde reacties! Ik kom net terug van de verloskundige voor de maandelijkse check! Heb voor het eerst het hartje gehoord, volgende week vrijdag hebben we de 13 weken echo! Het was zo bijzonder 😍

één maand geleden

Bij de verloskundige al eens gevraagd en die gaf toen aan vanaf 14 weken, en dan zijn er ook ochtenden dat je langs kan komen om naar het hartje te luisteren. Vorige week bij de 13 weken echo hebben wij het hartje al wel gehoord🥰

één maand geleden

Reactie op YH89

Woon in het buitenland en mijn gynaecoloog wil het pas laten horen bij 20 w ...
Het stelt eigenlijk niet zoveel voor hoor. Het duurt enkele seconden en klinkt als een hartslag 😅, zelf vind ik het hartje zien kloppen heel wat meer bijzonder. Ik heb ook liever dat ze het niet laten horen omdat het niet helemaal bewezen is of het wel 100% veilig is en de meeste kindjes vinden het blijkbaar ook niet zo leuk. Maar ze deden het hier 2x zonder het eerst vooraf te vragen/ aan te geven.

één maand geleden

Ik vorige week bij 11 weken nog niet! Ze zei 'volgende keer wel'. Maja dan ben ik ruim 15 weke ofzo 😅. Hopelijk bij de 13 weken echo!

één maand geleden

Ik heb met 7, 10 en gister 13 weken een echo gehad en bij geen enkel het hartje gehoord (wel gezien gelukkig 🥰) Door alle spanning dringt het steeds thuis pas door dat het niet gebeurd is 😅

één maand geleden

Bij mij hebben ze het vandaag laten horen, ben nu 14+3 weken zwanger. Meteen ook even lekker gekeken naar de kleine (extra’tje omdat ik zo ziek ben steeds). Heel leuk om te horen, vorige week woensdag bij de gynaecoloog met 13+3 voor het eerst gehoord trouwens.

één maand geleden

10 ,12 en 13 weken hartje gehoord ❤️

één maand geleden

Ik heb het hartje gehoord met 7 en 10 weken, wel beiden keren maar 3 seconden ofzo.