26 Reacties

één maand geleden

Af en toe????🙄 elke nacht,al 12 weken lang🤣🙈

één maand geleden

Was het maar af en toe 🥲

één maand geleden

Elke nacht slecht slapen hiero :(

één maand geleden

Ik slaap ook heel slecht, vooral als t iets warmer is zoals afgelopen weken. Gelukkig nu snachts weer iets afgekoeld, dus iets minder onrustig geslapen, maar echt veel draaien, dromen, warm etc

één maand geleden

Hier ook heel onrustig aan het slapen en mega levendige dromen. Had ik bij mijn eerste ook.

één maand geleden

Reactie op NatHaLie1989-

Af en toe????🙄 elke nacht,al 12 weken lang🤣🙈
Haha same. Man wat een ellende. Ik heb af en toe een goede nacht 😅

één maand geleden

Reactie op NinaA89

Haha same. Man wat een ellende. Ik heb af en toe een goede nacht 😅
Erg he hahaha ik ook mag af en toe 4 uurtjes slapen inplaats van 2 of 3🤣🙈

één maand geleden

Ja, ik word vaak midden in de nacht wakker en kan dan niet meer in slaap vallen.

één maand geleden

Pff in slaap vallen lukt prima. Maar ik moet nu al minimaal twee uur per nacht plassen en dan kan ik niet meer slapen. Zoooooo irritant 🤯

één maand geleden

Dramatisch hier amai, elke nacht tussen 4 en 5 word ik wakker en is het gedaan met slapen 🥹 en ik heb de slechte gewoonte om pas rond 00u00 te gaan slapen en ik ben echt iemand die men 7 à 8 uren nodig heeft, ik ben een wrak en het ergste moet nog komen eens de baby geboren is 😩

één maand geleden

Ja, slaap ook niet goed. Naast veel heftige dromen ook echt een soort bandenpijn in mijn onderbuik. Van die pijn wordt ik ook echt wakker en omdraaien is dan ook pijnlijk. Heb nu een zwangerschapskussen gekocht en heb het gevoel dat dit wel wat werkt tegen die spierpijn/kramp in de buikspieren.

één maand geleden

Ik slaap slecht vanaf het begin al. Elke nacht rond 4 uur wakker. Heb daarnaast veel heftige dromen en nachtmerries.

één maand geleden

Ik slaap dus niet perse slecht maar ik heb wel iets geks. Ik schrik na het inslapen binnen 30/40 minuten wakker alsof ik iets heeeel ergs vergeten ben. Adrenaline helemaal hoog en helemaal verdwaasd elke keer. Begin ook regelmatig tegen mn vriend te raaskallen 😂 heel bizar, gebeurd echt vaaaaak

één maand geleden

Reactie op joycedb94

Dramatisch hier amai, elke nacht tussen 4 en 5 word ik wakker en is het ged ...
Precies dit heb ik ook 😂, echt heel vermoeiend

één maand geleden

Yes vaak plassen (2 tot soms 4 x per nacht) en kon tot voor kort m'n draai slecht vinden. Heb nu sinds 2 weken een Snoozzz kussen en dat helpt wel echt!

één maand geleden

Vannacht weer! Moest rond 4e plassen en daarna niet meer goed kunnen slapen. Niet lekker liggen, draaien. Bah en dat al een aantal weken

één maand geleden

Retweet! Ik slaap ook echt zo slecht… heb wel sinds afgelopen week een zwangerschapskussen (van Snoozzz), moet zeggen dat de nachten daardoor al iets comfortabeler worden. Al vind mn man dat ding verschrikkelijk (pech😂), het is net een muur tussen ons in, maar ik lig prinsheerlijk nu! Ga er wel minstens 1x uit ‘s nachts om te plassen, dan moet ik echt rennen ook…

één maand geleden

Elke nacht heel slecht slapen en alleen maar draaien en plassen. Pff wil gwn goed door kunnen slapen 🥹

één maand geleden

Laatste weken slaap ik steeds niet zo best: meerdere keren eruit om te plassen iedere nacht en zoveel dromen dat je gewoon moe wakker wordt ervan 😵‍💫 doorslapen zit er niet meer in helaas, al weken niet...

één maand geleden

Ik heb veel levendige dromen waardoor ik vaak moe wakker word.