26 Reacties

één maand geleden

Ik heb al jaren last van insomnia.. maar sinds mn kleine is geboren 2 jaar geleden slaap ik goed! Want ik ben natuurlijk doodop met een kleine.. maar nu ik zwanger ben is dat helemaal klaar! Slaap haast niet snachts.. heb heel wat miskramen gehad.. en bij elke zwangerschap sliep ik niet.. wat zooo vreemd is! Want je voelt je toch extreem oververmoeid?

één maand geleden

Vorig jaar een nieuwe (verstelbare en bredere) boxspring + goede verduisterende gordijnen gekocht en slaap sindsdien zoveel beter! Ik heb nog steeds mijn normale nachtrust ritme, wel sporadisch 1x er tussendoor af om te plassen, maar slaap zo weer verder. Ook slaap ik sinds mijn zwangerschap wel veel sneller in ipv lang wakker te liggen 🙏. Ben wel benieuwd hoe het gaat zijn als mijn man volgende maand weer ochtenddiensten heeft (wekker tussen 3 en 6 uur in de ochtend) 😴, daarom geniet ik er voorlopig nog even van 😅.

één maand geleden

Al 2 maanden 🤷‍♀️

één maand geleden

Ik slaap nu weer met een voedingskussen. Dit helpt wel met de juiste houding vinden. Ik kan tegenwoordig naar de wc zonder het ligt aan te doen waardoor ik volgens mij ook weer sneller in slaap val maar die levendige dromen….. pffff…. Die zijn soms echt niet prettig.