11 Reacties
8 dagen geleden
Ik gebruik Emerio, heb ik gekregen. Gebruik hem nu jaren, ben er echt tevreden mee. Je kan de temperatuur makkelijk afstellen en er kan 2,2 liter in. Hij maakt wel een beetje geluid. Maar dat is net zo een geluid als een waterkoker.
7 dagen geleden
Reactie op Selflovefirst
Ik gebruik Emerio, heb ik gekregen. Gebruik hem nu jaren, ben er echt tevre ...
Je bedoelt voor babyvoeding he hahaha pff
7 dagen geleden
Ik heb het overwogen maar ga toch voor een waterkoker met instelbare temperatuur. Zo'n water dispenser trekt toch de hele dag stroom om op temperatuur te blijven. En als je hem goed heet houdt voor bijv thee (zoals een quooker) vind ik het best gevaarlijk als er kleine kinderen rondlopen en dat ding staat daar op het aanrecht los.
7 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Ik heb het overwogen maar ga toch voor een waterkoker met instelbare temper ...
Yess wij kochten een waterkoker met temperatuur indicatie toen mn zoon net geboren was en eigenlijk geheel toevallig dat we ontdekten dat dit ook echt super is voor babyflesjes. Bij de meeste is de koudste temperatuur 40graden en eigenlijk is voor een flesje rond de 30-35 genoeg, dus iets eerder van de houder af.
Vond het echt ideaal en kan het iedereen aanraden ipv dure babybrezza-variant of weer een apparaat in vorm van heetwaterdispenser
7 dagen geleden
Reactie op Cupcake19
Ik heb het overwogen maar ga toch voor een waterkoker met instelbare temper ...
Niet waar hoor, althans, niet de onze! Onze waterdispenser houdt het water namelijk niet op temperatuur, maar kookt het ter plekke wanneer je het nodig hebt. Dus zeg maar zodra je op de knop duwt wordt het water aangezogen, en komt er dus heet uit (ofja op de temperatuur die je instelt)
Het water in het reservoir is gewoon koud