19 Reacties

16 dagen geleden

Je kan je verloskundige ter aller tijden bellen.. voor deze hoeveelheid zou ik wel eben bellen

16 dagen geleden

Reactie op springinhetveld

Je kan je verloskundige ter aller tijden bellen.. voor deze hoeveelheid zou ...
Ja maar niemand kan mij brengen op dit moment dus dan zit ik alsnog in onzekerheid

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja maar niemand kan mij brengen op dit moment dus dan zit ik alsnog in onze ...
Loop je in het ziekenhuis of gewoon verloskundige? Want een verloskundige komt thuis

16 dagen geleden

Heb je je verloskundige gebeld? Zou je hen eventueel de foto kunnen door appen of mailen?

16 dagen geleden

Wat heftig hoe gaat het nu?

16 dagen geleden

Hoe gaat het nu met je?

16 dagen geleden

Jeetje wat heftig.. hoe is het nu?

16 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Hoe gaat het nu met je?
Ja verloskundige kan hierheen komen maar zou toch door iemand gebracht moeten worden naar het ziekenhuis maar ja niemand kan

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja verloskundige kan hierheen komen maar zou toch door iemand gebracht moet ...
Waar woon je ongeveer dan?

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja verloskundige kan hierheen komen maar zou toch door iemand gebracht moet ...
Dan bel je een taxi?

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja verloskundige kan hierheen komen maar zou toch door iemand gebracht moet ...
Zo’n verloskundige heeft altijd wel een oplossing als je dringend naar het ziekenhoes moet. Ik had er vannacht al gezeten als ik in deze situatie zat..

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja verloskundige kan hierheen komen maar zou toch door iemand gebracht moet ...
Heeft de verloskundige aangegeven dat je waarschijnlijk voor uitgebreide controle naar het ziekenhuis moet ipv bij hen op de praktijk?

16 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Heeft de verloskundige aangegeven dat je waarschijnlijk voor uitgebreide co ...
De verloskundige is bij mij thuis geweest en ze merken niks ergs wss laagliggende placenta dus ik hoef niet met spoed naar het ziekenhuis maar wel deze week voor controle

16 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

De verloskundige is bij mij thuis geweest en ze merken niks ergs wss laagli ...
Gelukkig meis.. ben blij dat het niks ergs is

16 dagen geleden

Gelukkig vermoeden ze niets erg! Misschien kan je beste en plan opmaken voor als je wel dringend naar het ziekenhuis moet? Buren die je mag bellen, vrienden, nummer van een taxibedrijf, ...

15 dagen geleden

Gelukkig dat het niks ernstigs lijkt te zijn! Het lijkt me inderdaad een goed plan om te bedenken of er iemand is die je toch naar de dokter of ziekenhuis kan brengen als het eens met spoed nodig is. Waar woon je ergens? 😊

15 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

De verloskundige is bij mij thuis geweest en ze merken niks ergs wss laagli ...
Wat fijn dat ze niks ernstigs vermoeden en goed dat ze nog verder gaan controleren. Ik had in mijn eerdere twee zwangerschappen ook bloedverlies. Vooral bij de eerste, dit soort maandverbanden vol en met regelmaat verschonen. Oorzaak is nooit achterhaald maar ik kreeg een kerngezonde baby van 4 kg. Hopelijk stelt het je een beetje gerust om dit soort ervaringen te lezen. Die zocht ik toen namelijk ook maar kon ik niet veel vinden.

15 dagen geleden

Reactie op Lisavnbk

Wat fijn dat ze niks ernstigs vermoeden en goed dat ze nog verder gaan cont ...
En Oja. Ook als uit de controle niks geks komt, je dit nog vaker gaat krijgen en je twijfelt… altijd de verloskundige bellen. Ze zijn er niet voor niets en bij twijfel kunnen dingen beter worden uitgesloten als dat er toch ineens een keer iets aan de hand blijkt te zijn.