36 Reacties

één maand geleden

Heb je hoofdpijn of migraine?

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Heb je hoofdpijn of migraine?
Echt hoofdpijn, geen migraine. Het is alsof er een ring op mijn hoofd drukt als je begrijpt wat ik bedoel🥹 ik kan geen enkele prikkel verwerken maar een lampje aan is niet super vervelend oid. Gaat echt om prikkels van alle kanten en hoeken

één maand geleden

En heb je ook last van stijve spieren in je nek/schouders? En drink je genoeg water?

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

En heb je ook last van stijve spieren in je nek/schouders? En drink je geno ...
Ik drink voldoende op een dag, sws 2 liter en soms tik ik de 3 liter aan. Geen stijve spieren soms wel druk op mijn schouders maar niet altijd

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Ik drink voldoende op een dag, sws 2 liter en soms tik ik de 3 liter aan. G ...
Hmm, daar ligt het dus ook niet aan! Lastig! Ik had wel regelmatig hoofdpijn, maar dat kwam echt uit mijn nek, dus ik ben die zwangerschap elke twee weken naar de fysio geweest en dat hielp heel erg. Maar als het niet stijf is, zal dat het niet zijn 🤷‍♀️ En je slaapt goed? En niet teveel slaap? Daar kan je ook hoofdpijn van krijgen.

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Hmm, daar ligt het dus ook niet aan! Lastig! Ik had wel regelmatig hoofdpij ...
Slaap over het algemeen goed. Met de echte erge hoofdpijn ga ik ook slapen maar dat is omdat niks anders lukt/kan

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Slaap over het algemeen goed. Met de echte erge hoofdpijn ga ik ook slapen ...
Dat herken ik heel erg van migraine aanvallen. Als dat helpt, vooral doen!

één maand geleden

Reactie op Lauwiene

Dat herken ik heel erg van migraine aanvallen. Als dat helpt, vooral doen!
Het is zeg maar dat ik alleen aan de pijn op dat moment ontsnap. Wanneer ik wakker word, gaat de hoofdpijn weer door helaas.

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Slaap over het algemeen goed. Met de echte erge hoofdpijn ga ik ook slapen ...
Hebben jullie dan ook last van spierknopen in je nek? Dit heb ik opeens laatste zijn, mega koppijn door spierknopen hoog in de nek!

één maand geleden

Reactie op amomisborn89

Hebben jullie dan ook last van spierknopen in je nek? Dit heb ik opeens laa ...
Ja dit had ik inderdaad heel erg! Sporten en fysio als het te erg is, helpt bij mij heel goed 👌🏻

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Echt hoofdpijn, geen migraine. Het is alsof er een ring op mijn hoofd drukt ...
Koude natte handdoek/washand/hydrofieldoek over je ogen leggen. Bij mij helpt het 🙏

één maand geleden

Welke multivitamine gebruik je voor zwangerschap? Je zou eens een mesoloog in kunnen schakelen, hij/zij kan meedenken in homeopathische middelen die wel in de zwangerschap mogen. Zo heb ik nu een advies gekregen bij migraine

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Welke multivitamine gebruik je voor zwangerschap? Je zou eens een mesoloog ...
Ah misschien inderdaad een optie! Thanks

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Welke multivitamine gebruik je voor zwangerschap? Je zou eens een mesoloog ...
Ik slik multi zwanger van kruitvat merk en vitamine D pillen van kruitvat

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Ik slik multi zwanger van kruitvat merk en vitamine D pillen van kruitvat
Die had ik ook eerst van Kruidvat multi zwanger, maar er is mij door de mesoloog geadviseerd van een van de volgende merken te nemen: orthica, de prenafem, of een meer betaalbare optie is die van AOV en dan in laatste 3 maanden van zwangerschap er extra dha capsules bij nemen

één maand geleden

Ze gaf aan dat er in de multi zwanger van Kruidvat verbindingen zitten die niet goed worden opgenomen

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Ze gaf aan dat er in de multi zwanger van Kruidvat verbindingen zitten die ...
Ah, heb wel bloed geprikt op vitamines en die waren prima in orde. Of heeft dat er niks mee te maken?

één maand geleden

Reactie op Caitlinxo

Ah, heb wel bloed geprikt op vitamines en die waren prima in orde. Of heeft ...
Nee heeft er niks mee te maken, het gaat over de verbindingen en niet de vitamine opname. Maar wil niet zeggen dat als je nu overstapt dat je hoofdpijn dan weg is, dit is wat zij mij adviseerde, omdat ik elke week hormonale migraine aanval heb. En wie weet werkt het voor jou ook :)

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Nee heeft er niks mee te maken, het gaat over de verbindingen en niet de vi ...
Heeft dit dan voor jou gewerkt? Of nog niet lang genoeg mee bezig nu? Heb zelf ook veel last van migraine aanvallen, eerste zwangerschap niet…

één maand geleden

Reactie op thegeek

Heeft dit dan voor jou gewerkt? Of nog niet lang genoeg mee bezig nu? Heb z ...
Ik ga er maandag of dinsdag mee beginnen, het is nog niet binnen en ik heb nog een ander advies gekregen, maar ik weet niet of dat voor een ander ook geldt. Dat gaat om het volgende: https://www.vitaminstore.nl/product/pfluger-natrium-phosphoricum-9-d6-schussler-tabletten-222119 Ochtend en avond zuigtablet. Maar ik denk dat je het beste dan zelf advies kan vragen bij een mesoloog. Het is wel veilig te gebruiken bij zwangerschap