5 Reacties

2 maanden geleden

Ik weet wel dat door de zwangerschap je doorbloeding veranderd, je kan tijdens de sex ook wat last hebben en andere standjes moeten doen dan je normaal fijn vond omdat het dus anders aanvoelt, maar echt steken de dag na de sex heb ik nog niet eerder gehoord. Zolang het niet gepaard gaat met bloedverlies (veel) en de steken zijn niet zo pijnlijk dat je er je dagelijkse dingen niet meer mee kan doen dan zou het goed moeten zijn. En anders even de vk bellen

2 maanden geleden

Reactie op Sion

Ik weet wel dat door de zwangerschap je doorbloeding veranderd, je kan tijd ...
Ja precies! Ik dacht misschien door de sperma? Ik heb geen flauw idee, of puur toeval natuurlijk . Ik zou het in de gaten houden

2 maanden geleden

Ik heb dit ook, en ook dat na de sex licht bloed verlies. Geen idee of dit normaal is… ook mijn vraag 🙈

2 maanden geleden

Ik had mijn vent het boek van Kluun gegeven.. Schijnt dat je van seks ook last van bandenpijn kan hebben! 😅

2 maanden geleden

Ik heb na de seks vaak ook steken en krampen, maar die trekken vaak na een kwartier of half uur wel weg. Ik ben nu 5+6 en ik probeer hoe raar het ook klinkt geen orgasme te hebben, want dat doet me zo veel pijn qua kramp dat het me haast niet waard is 😅