6 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op demicpns
Ben je nog aan het werken?
Jaa maar wel gewoon vanuit huis, dus het zal niet aan fysieke inspanning liggen denk ik
2 dagen geleden
Ik heb het vorige week gehad. Pijn en ongemakkelijk gevoel over heel mijn buik. Daarna kwamen er nog steken bij onderin mijn buik. Omdat ik onder controle ben bij de gynaecoloog mocht ik even langskomen. Er was geen verklaring voor de pijn, maar ze konden wel bevestigen dat alles in orde was met de baby. Ik moest bedrust nemen (zelfs wandelen/boodschappen/huishouden moest ik een paar dagen even niet doen). Dat heeft enorm geholpen bij mij! De pijn is nu zo goed als weg en ik doe het allemaal wat rustiger aan. Het is heel vervelend, vooral omdat je niet weet hoe het komt…
2 dagen geleden
Reactie op na.a
Ik heb het vorige week gehad. Pijn en ongemakkelijk gevoel over heel mijn b ...
Ah jaa zo voelt het bij mij ook precies! Misschien onderschat ik ook wel wat ik allemaal doe, ga proberen het echt even rustig aan te doen. Je denkt zo snel dat het allemaal wel meevalt omdat er vrouwen ook nog elke dag redelijk zwaar fysiek werk doen, maar iedereen is natuurlijk ook anders. Het is indderdaad extra vervelend omdat ze niks kunnen vinden, dankjewel voor je reactie!
2 dagen geleden
Reactie op kathelijne1999
Ah jaa zo voelt het bij mij ook precies! Misschien onderschat ik ook wel wa ...
Ja precies! Je hoort om je verhalen als in: ik deed zwaar werk toen ik zwanger was en jij werkt lekker thuis. En ondanks het thuiswerken doen we dingen tussendoor als een wasje, stofzuigen, etc. Ik ben normaal heel actief, zal echt niet zeuren om iets kleins maar heb het er met mijn partner ook over gehad en we onderschatten het heel erg. Ik heb me vorige week ziek gemeld (ik doe mijn werk echt met plezier!) en dit heeft me wel rust gegeven. Ben nu weer begonnen maar af en toe lig ik op de bank met een theetje. We moeten nu aan onszelf en de baby denken 😊