10 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg. Deze zwangerschap is voor mij ook compleet anders. Hele dag misselijk, kokhalzen en ook beetje overgeven. Bij tips hoog ik t ook graag. Las op internet dat koolzuur t deels wegneemt

2 maanden geleden

Ik ben ook heel misselijk nu, zo naar hè! Ik probeer steeds maar wat dingen qua voedsel uit, weet pas op het moment dat ik het in m’n mond stop of ik er echt zin in heb of tegen kan. Momenteel gaat komkommer met een beetje (Keltisch) zout er wel in. Vocht + mineralen!

2 maanden geleden

Herkenbaar. Gisteren zei vk tegen mij: starten met gemberpillen (schijnt heel effectief). Als dat niet helpt suprimal en anders even contact huisarts. Hopelijk heb je er wat aan, sterkte!

2 maanden geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste ook al heel misselijk geweest tot 25 weken. Regelmatig kleine beetjes eten. Ik neem primperan siroop in. Navalit zou ook helpen

2 maanden geleden

Hier ook een misselijke mama. Overigens ook mijn 2e zwangerschap. Bij de eerste alleen met opstaan en nu de hele dag door. Niets helpt dus probeer maar gedurende de dag kleine beetjes te eten. Andere middeltjes helpen helaas ook niet. 😔

2 maanden geleden

Ik heb emasafene hiervoor via de huisarts. Ik ben anders ook 24 uur per dag misselijk.

2 maanden geleden

Je kunt warm water met gember proberen, dat schijnt ook je maag te kalmeren en misselijkheid te verminderen!😊

2 maanden geleden

Het is mijn eerste zwangerschap en ik sla stijl achterover van hoe misselijk ik ben! Ik kan ook bijna niks; terwijl ik gewoon moet werken. Ik ben voortdurend misselijk! Heel naar. Ik bel maandag de huisarts.

2 maanden geleden

Ik heb het ook echt de hele dag, om gek van te worden. Heb met de dokter gebeld en die heeft gezegd dat ik suprimal mag gebruiken (te krijgen bij de etos/kruidvat). Je kan er wel wat suffer van worden, maar tot nu toe is de misselijkheid een stuk minder! En alle andere dingen zoals vaak eten, gember, droge crackers etc hielpen hier echt niet.

2 maanden geleden

Ik ben gelukkig niet de enige, helaas… Ik heb vanmiddag een telefonische afspraak gepland staan met de huisarts, ik ga dit echt niet volhouden op deze manier. De assistente zei wel dat medicatie voor zwangerschapsmisselijkheid niet meer vergoed word door de zorgverzekeraar dus moet zelf gaan betalen, maar heb er alles voor over op dit moment 😅