7 Reacties

2 maanden geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/extreem-vermoeid-keK74MD Ik opende hier zelf las een topic over. Je bent zeker niet lui! Je bent een volledig mens aan het maken!

2 maanden geleden

Ik ben 10+3 en ben momenteel op vakantie. Het enige wat ik wil doen is slapen en rusten haha. Voel me zo saai 😭

2 maanden geleden

Ik kan helaas geen vrij nemen van werk. Maar ik zou op werk nog kunnen slapen. Ben de hele dag moe, val om half 8 op de bank thuis al in slaap en dan ben ik vanaf 4/5 uur ‘s nachts half wakker en aan het draaien. Geloof me, deze eerste weken zijn zo heftig en intens qua ontwikkeling van je kindje, dat kost een hoop energie. Als je de kans hebt probeer dan ook zoveel mogelijk te rusten, ik zou willen dat ik doordeweeks wat meer naar mn lichaam kan luisteren ipv de hele dag te lopen op werk 😂

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2025/extreem-vermoe ...
Oh gelukkig want ik voel me echt zo hopeloos maar dan ben ik blijkbaar niet de enige.. ❤️ dankjewel voor je reactie

2 maanden geleden

Reactie op RomyMM

Ik kan helaas geen vrij nemen van werk. Maar ik zou op werk nog kunnen slap ...
Hi Romy, wat vervelend dat je niet vrij kan nemen van werk.. ik ga gewoon niet naar werk!(echt stom, klink hier weer lui) maar ik kan gewoon niet opstaan.. en achteraf voel ik mij inderdaad wel schuldig van me lamlendige gedrag maar ik vind het omzettend goed van jou dat jij nog werkt en alles! Ik ben jaloers op je gedrevenheid

2 maanden geleden

Reactie op melliearb

Ik ben 10+3 en ben momenteel op vakantie. Het enige wat ik wil doen is slap ...
Oh gelukkig ben je op vakantie dan mag je lekker rusten! ☺️ geniet ervan

2 maanden geleden

Reactie op lovely01

Hi Romy, wat vervelend dat je niet vrij kan nemen van werk.. ik ga gewoon n ...
We kampen helaas met een erg tekort aan werknemers (horeca) ik durf gewoon mezelf niet ziek te melden op dit moment 😅 Als we een tweede goede echo hebben gehad over 3 weken dan vertellen we het familie, en dan ga ik het die week ook op werk vertellen, er zullen uiteindelijk toch dingen aangepast moeten worden, aangezien ik niet de hele zwangerschap 8 uur kan staan/lopen 😅