7 Reacties

Hi, ik heb dit ook gehad met 7 maanden. Als je ervoor wil gaan, zou ik zsm een lactatiekundige inschakelen. Ik heb toen snel een plan kunnen maken en was het binnen een week weer als vanouds & ik voed nog steeds (bijna 10 mnd). Maar ik zou niet te lang zelf blijven aanmodderen, belangrijk dat je dochter snel weer een keer bij jou drinkt om de techniek te onderhouden. Maar dus beste advies: lactatiekundige invliegen 😊

2 dagen geleden

Je bent niet de enige hier ook bij 9 maanden. Hij was ziek en tandjes. Toch blijven aanbieden en ineens pakte hij weer🎉 maar misschien meer geluk dan wijsheid. Zijn ook hele fijne momentjes!! Succes 🤞🏻

gisteren

Nou snap ik hoor! Mijn bv is gekelderd sinds dat ik ziek was em sindsdien drinkt mijn baby veel minder bij me. Geen interesse meer overdag alleen nog als ze slaapt/gaat slapen. Het kan bij je dochter wel komen door pijn van tandvlees ivm doorkomende tand. Maar zoals al eerder getipt misschien een LK inschakelen die kunnen het beste meekijken.

gisteren

Kan het misschien zijn combinatie tandjes en ongesteldheid? Hier heb ik veel minder productie als ik ongesteld moet worden bijna en ongesteld ben. En merk dat hij dan ook veel sneller geen borst meer wil.

gisteren

Reactie op KIM19983

Kan het misschien zijn combinatie tandjes en ongesteldheid? Hier heb ik vee ...
Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling

gisteren

Reactie op Clienvh

Nou snap ik hoor! Mijn bv is gekelderd sinds dat ik ziek was em sindsdien d ...
Ja ik ga denk ik toch haar weer berichten. Hopelijk weet ze een oplossing

gisteren

Reactie op Thomas1989

Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling
Misschien ga je dit dan wel worden? Hier vinden / vonden ze eten sws minder ook als ze tandjes kregen. Hoop dat het even een fase is en anders kolven en dit in een flesje even geven en wel blijven aanbieden je borst.