5 Reacties

vor 8 Tagen

Die paracetamol zal geen probleem zijn. Dat kan je veilig gebruiken tijdens de zwangerschap. Qua droomsap lees ik dat het inderdaad wordt afgeraden, waarom dit is weet ik niet, maar je kan er nu niets meer aan veranderen. Wel zou ik persoonlijk geen droomsap nemen aan het eind van de nacht. Staat ook als advies op hun website om ervoor te zorgen dat je nog 7/8u kan slapen (sowieso dus niet meer doen in de zwangerschap, maar als je het daarna ooit nog wil gebruiken; zorg dat je echt nog lang kan slapen)

vor 8 Tagen

Reactie op Fier

Die paracetamol zal geen probleem zijn. Dat kan je veilig gebruiken tijdens ...
Ja gebruik al hele week paracetamol tegen verkoudheid maar ik ben bang door die combinatie ja klopt maar ga zo proberen verder te slapen als nog kan was in paniek

vor 8 Tagen

Paracetamol mag je bij hoofdpijn en bandenpijn gebruiken is mij verteld door de verloskundige ,wel had ik gelezen dat je geen droomsap mag gebruiken tijdens de zwangerschap en ook geen andere slaap medicatie

vor 8 Tagen

Ook na de zwangerschap zou ik wel uitkijken met gebruik van slaap medicatie en droomsap omdat je misschien je kindje dan niet hoort huilen als hij/zij honger heeft

vor 8 Tagen

Reactie op Kimberleyxx2002

Ja gebruik al hele week paracetamol tegen verkoudheid maar ik ben bang door ...
Paracetamol kan vrijwel met alles, dus verwacht niet dat dat een probleem zal zijn. Maar droomsap inderdaad niet meer doen. En zoals hieronder al wordt gezegd: ook na de zwangerschap uitkijken, het is echt sterk spul en je wil je kind nog wel kunnen horen als hij/zij je nodig heeft:)