Hi meiden!
Ik heb wat onduidelijkheid rondom de echo's. Hopelijk is er hier iemand die met mij mee wilt denken of misschien eenzelfde iets heeft mee gemaakt.
Afgelopen vrijdag heb ik een vitaliteitsecho (7weken) gehad. We zaten grapjes te maken over een tweeling, wat bleek, het is een eeneiige tweeling. Echter op de echo niet duidelijk een 2e embryo te zien. Wel één kloppend hartje! Ze kon het niet goed opmeten om deze reden vandaag (7+5) opnieuw een echo gehad.
Vandaag duidelijk twee embryo's in beeld, veel beter beeld dan vorige week. Ik vroeg nog of het een ander soort echo apparaat was. Echter geen hartactie te vinden. Volgende week opnieuw een echo, we houden rekening met een volledige miskraam..
Maar nu mijn vraag.. ik heb toch nog een stille hoop dat ze niet goed gezien zijn op de echo, omdat bij de eerst echo de ene niet zichtbaar was en vandaag wel erg duidelijk twee embryo's maar geen hartactie. Embryo's zitten kwa grootte op 6.4 dus een week achterstand.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Dat er een echo is gemaakt waarbij toch niet alles goed gezien is en er later toch een positiever beeld is gekomen?
🍀🍀🍀