7 Reacties

2 maanden geleden

Oei wat een nare situatie moet dit voor je zijn die onzekerheid dat is killing , waarneer moet je terug komen ? Toen ik 5 weken was zag je wel een vruchtzakje hebben ze die wel of niet kunnen zien ?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Oei wat een nare situatie moet dit voor je zijn die onzekerheid dat is kill ...
Ja het is echt heel naar.. ze zagen nog geen vruchtzakje. Ik lees ook verhalen van anderen waar dat dan nog niet is. Het is fijn om nog wat hoop te bewaren, maar het zal vast geen realiteit zijn 😕🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Oei wat een nare situatie moet dit voor je zijn die onzekerheid dat is kill ...
En over twee weken trouwens.. de 26ste. Duurt lang!
Bij 4 weken had ik ook net zon echo als de foto van jou! Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 21 mei. Bij de echo van 4,5 week was duidelijk een zwangerschapsring te zien. En vandaag een nieuwe echo er een klein frummeltje erin met een kloppend hartje en op 7w2d gezet. Bij mij zag het er ook niet hoopvol uit maar ze waren gewoon te vroeg met de echo(had een hele hoge HCG) waardoor ze bang waren voor een BBZ dus vandaar de echo zo vroeg. Wanneer was jou eerste dag van de laatste menstruatie?

2 maanden geleden

Reactie op ammie92

En over twee weken trouwens.. de 26ste. Duurt lang!
Ja ik snap dat die twee weken wachten killing zijn. Ik zie ook op tegen de volgende echo gister een echo gehad die heb ik voor mijn gevoel ‘overleeft ‘ en zo gaat dat bij mij bij elke echo heb zoveel angst. Maar ik zou nog positieve hoop houden hoor want over 2 weken kan het maar zo zijn dat er een hartje klopt daar gaan we gewoon voor Dikke kus Nice

2 maanden geleden

Bij 5.3 hebben wij ook een echo gehad van enkel een ronde baarmoeder holte, er was toen geen embryo zichtbaar. Op 6.0 was het embryo (met hartactie) zichtbaar. Die week was echt zenuwslopend, dus sterkte daarmee.

2 maanden geleden

Wat spannend zeg, echt verschrikkelijk dat je zo lang moet wachten. Ik heb dit ook gehad. Toen ik dacht 6weken en een paar dagen te zijn had ik wat bloedverlies, dus mocht ik eerder komen voor een echo. Daar zagen ze een zwangerschapsring, maar geen vruchtje. Kon 2 kanten op gaan: te vroeg om iets te zien of een miskraam. Ik moest ook 2 weken wachten (precies met kerst en oud en nieuw 😩)... Bij mij was het uiteindelijk een miskraam. Ik las toen ook wel verhalen van mensen die hetzelfde meemaakten waarbij het wel goed kwam. Oftewel, je weet het écht pas over 2 weken. Heel veel sterkte met wachten 🍀🤍