22 Reacties

8 dagen geleden

Heb je er mee staan schoonmaken? Ik zou me er niet te druk om maken. Als ik google kom ik echt geen zo'n enge dingen tegen. Inderdaad goed verluchten en misschien deze namiddag het huis even uit? En in het vervolg natuurlijk niet meer doen. Merk je dat je er last van hebt?

8 dagen geleden

Waar vind je dat het dodelijk is?

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Waar vind je dat het dodelijk is?
Hier haha

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Hier haha
Maar dat is toch iets anders dan azijn en bleek?

8 dagen geleden

Ik zou indd voor een volgende keer wel oppassen welke schoonmaakmiddelen je gebruikt nu je zwanger bent. Maar het is echt niet direct dodelijk. Ammoniak en bleek mengen kan blijkbaar wel een chemische reactie geven als ik het artikel zo lees, maar dat zijn ook wel twee hele heftige stoffen bij elkaar.

8 dagen geleden

Reactie op Fier

Maar dat is toch iets anders dan azijn en bleek?
Ammoniak zit in azijn

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ammoniak zit in azijn
Sinds wanneer? Azijn gebruik je ook in je eten, dus dat lijkt me niet 😅

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Ammoniak zit in azijn
Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel verschillende stoffen 😉

8 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel ve ...
Schoonmaakazijn is ammoniak

8 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel ve ...
Kijk Maar haha

8 dagen geleden

Dan is het nu wel goed schoon haha! Valt wel mee hoor, even luchten idd!

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Kijk Maar haha
Hier staat toch niet dat dit hetzelfde is?

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier staat toch niet dat dit hetzelfde is?
Sorry maar kan je niet lezen hahah

8 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hier staat toch niet dat dit hetzelfde is?
"Schoonmaakazijn werkt bijna net zo goed als ammoniak, maar is niet schadelijk en dat maakt ons blijer."

8 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Kijk Maar haha
"Let er dan in elk geval op dat de middelen geen bleek, geen ammoniak EN geen zuren (zoals azijn) bevatten." Je zal me toch moeten uitleggen hoe deze zin betekent dat ammoniak azijn is?

8 dagen geleden

Ammoniak en azijn zijn scheikundig echt twee heel verschillende stoffen. Ammoniak is basisch en azijn is een zuur. Je kan ze wel allebei als schoonmaakmiddel gebruiken, misschien komt daar je verwarring vandaan 😄

8 dagen geleden

Geen ammoniak dus. Hoewel mengen niet goed is, was dit dus geen dodelijk mengsel. Heel iets anders als de vrouw in het artikel, don’t worry!

8 dagen geleden

Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die overleden zijn na het mengen van bleek met azijn. Ik denk dat als je alles goed gelucht hebt en het mengsel weggespoeld is, het nu verder geen kwaad kan. Maar inderdaad beter geen middelen meer samen mengen 😅

8 dagen geleden

Ik weet niet of het dodelijk is maar azijn met bleek kan chloorgas veroorzaken. Hier kun je brandwonden van krijgen. Ik zou het volgende niet meer doen. Maar je zei al dat je het per ongeluk had gemeng dus denk niet dat dit je nog een keer zal gebeuren 😊

8 dagen geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik weet niet of het dodelijk is maar azijn met bleek kan chloorgas veroorza ...
Jaa klopt