22 Reacties

8 maanden geleden
Ik zou indd voor een volgende keer wel oppassen welke schoonmaakmiddelen je gebruikt nu je zwanger bent. Maar het is echt niet direct dodelijk. Ammoniak en bleek mengen kan blijkbaar wel een chemische reactie geven als ik het artikel zo lees, maar dat zijn ook wel twee hele heftige stoffen bij elkaar.

8 maanden geleden
Reactie op Fier
Maar dat is toch iets anders dan azijn en bleek?
Ammoniak zit in azijn

8 maanden geleden
Ammoniak zit in azijn
Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel verschillende stoffen 馃槈

8 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel ve ...
Schoonmaakazijn is ammoniak

8 maanden geleden
Reactie op bobbie3000
Haha nee dat klopt niet Kimberley. Azijn en ammoniak zijn echt twee heel ve ...
Kijk
Maar haha

8 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Hier staat toch niet dat dit hetzelfde is?
Sorry maar kan je niet lezen hahah

8 maanden geleden
Ammoniak en azijn zijn scheikundig echt twee heel verschillende stoffen. Ammoniak is basisch en azijn is een zuur. Je kan ze wel allebei als schoonmaakmiddel gebruiken, misschien komt daar je verwarring vandaan 馃槃

8 maanden geleden
Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die overleden zijn na het mengen van bleek met azijn.
Ik denk dat als je alles goed gelucht hebt en het mengsel weggespoeld is, het nu verder geen kwaad kan. Maar inderdaad beter geen middelen meer samen mengen 馃槄

8 maanden geleden
Ik weet niet of het dodelijk is maar azijn met bleek kan chloorgas veroorzaken. Hier kun je brandwonden van krijgen. Ik zou het volgende niet meer doen. Maar je zei al dat je het per ongeluk had gemeng dus denk niet dat dit je nog een keer zal gebeuren 馃槉

8 maanden geleden
Reactie op MommyOfRomaissa
Ik weet niet of het dodelijk is maar azijn met bleek kan chloorgas veroorza ...
Jaa klopt