12 Reacties

één dag geleden

Jaaa ik heb dit ook! Ook op mijn rug… geen idee wat het is. Wel heel vervelend 😣

één dag geleden

Heel lastig te zien van een foto en ik ben absoluut geen dokter, maar ik heb zelf (ook al voor zwangerschap) wel eens last gehad van contacteczeem. In mijn geval kan ik jeukende bultjes krijgen na contact met nieuwe donkere kleren of schoenen. Er zit iets in zwarte of blauwe kleurstof wat mijn huid blijkbaar niet verdraagt. Ik kan het dan ook altijd terugleiden tot een nieuw kledingstuk en de bultjes zijn ook alleen daar waar het kledingstuk blote huid aanraakt. Is je huid misschien gevoeliger geworden en zou het zoiets kunnen zijn? Hoop dat het snel beter wordt!

16 uur geleden

Vandaag toch maar naar de dokter geweest en de rode bolletjes zouden een reactie zijn van mijn lichaam omdat ik een blaasontsteking heb ... Moet nu antibiotica nemen en goed zien dat ik geen koorts of pijn in mijn onderrug krijg om een nierbekkenontsteking te voorkomen best eng ...

16 uur geleden

Reactie op Ultrakitty97

Vandaag toch maar naar de dokter geweest en de rode bolletjes zouden een re ...
Huuuuu wat bijzonder! Zijn het veel rode bolletjes? En ik snap dat je het spannend vind. Gelukkig weet je er nu van en kan je de antibiotics nemen

16 uur geleden

Reactie op babydreams

Huuuuu wat bijzonder! Zijn het veel rode bolletjes? En ik snap dat je het ...
Ja ik heb dit ooit nog eens gehad met een ontsteking aan mijn tandvlees echt al een 10 jaar terug maar had er echt niet aan gedacht .... Zijn er echt wel heel veel men benen en buik staan echt vol maar zou gelukkig geen kwaad kunnen voor onze dochten moet nu morgenvroeg wel terug omdat ik sinds de namiddag wel wat last heb in mijn onderrug en ze had gezegd dat ze dan liever had dat ik voor niet kwam dan dat we iets over het hoofd zagen

16 uur geleden

Wel gek want voelde dus ook totaal niet dat ik een blaasontsteking had

16 uur geleden

Reactie op Ultrakitty97

Wel gek want voelde dus ook totaal niet dat ik een blaasontsteking had
Dat komt helaas vaak voor in de zwangerschap. Goed dat je aan de bel getrokken hebt, want een onbehandelde blaasontsteking kan nare gevolgen hebben in de zwangerschap. Hopelijk ben je er snel van af!

16 uur geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ja ik heb dit ooit nog eens gehad met een ontsteking aan mijn tandvlees ech ...
Liever voor niets komen dan niet komen en dat het wel nodig is, absoluut! Ik had hier indd nog nooit van gehoord, zo heb ik ook weer wat geleerd 😅 heel veel succes en het gaat vast helemaal goed komen!!

16 uur geleden

Reactie op Fier

Dat komt helaas vaak voor in de zwangerschap. Goed dat je aan de bel getrok ...
Ja hoop het ook heb al een zoontje van 3 en in die zelfde periode is een ex collega met 28 weken bevallen door dus een blaasontsteking... Vind het wel een beetje eng dat ik het niet gevoeld heb want weet nu natuurlijk niet hoe lang het al aansleept heb juist de laatste 2 dagen enorm veel harde buiken dus hopelijk werkt de antibiotica snel

16 uur geleden

Reactie op babydreams

Liever voor niets komen dan niet komen en dat het wel nodig is, absoluut! I ...
Dankjewel en ga toch blij zijn als ik ervan af ben want vind het best eng met alles wat je leest rond blaasontsteking in de zwangerschap op dit termijn en heb het zelf ook gezien bij een ex collega die hierdoor veel te vroeg beviel dus wel blij dat de dokter dit heeft nagekeken 😅

16 uur geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ja hoop het ook heb al een zoontje van 3 en in die zelfde periode is een ex ...
Ja snap ik, dat is ook super spannend. Gelukkig ben je er nu op tijd bij, hopelijk doet de antibiotica nu wat het moet doen.

15 uur geleden

Reactie op Ultrakitty97

Vandaag toch maar naar de dokter geweest en de rode bolletjes zouden een re ...
Oh jeetje, misschien moet ik dan ook maar even laten checken voor de zekerheid. Beterschap en hopelijk ben je er snel bij en doet de antibiotica zijn werk.😊