27 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Een kiwi allergie bestaat niet. Je kunt wel reageren (bijvoorbeeld prikkeli ...
Ben je medisch onderlegd? Anders is dit best een gevaarlijk statement. Een kiwi allergie is net zo echt als allergisch kunnen zijn voor appels namelijk. Echter heeft kiwi (net als ananas) enzymen die vaak prikkelend werken op tong en/of mondholte, waardoor het vaak onterecht word aangezien voor een allergie.

23 dagen geleden

Ik had hetzelfde! Heeft 2 weken geduurd met af en toe eens wat succes. Nu is het juist omgekeerd 馃檲馃ぃ

23 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Ik heb probiotica pillen van Flindall. In Yakult zit een hoop suiker en he ...
Ik gebruik gewoon Yakult wanneer mijn darmen niet prettig werken en dat heeft wel degelijk effect. Ook kunnen de bacteri毛n wel degelijk het zure milieu in de maag overleven en komen ze wel tot in de darmen.

23 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Ben je medisch onderlegd? Anders is dit best een gevaarlijk statement. Een ...
Excuus mijn woordkeuze was niet goed. Een kiwi allergie komt nauwelijks voor had ik moeten zeggen. Het bestaat wel maar zelden. Veel mensen verwarren het inderdaad met die enzymen welke bij ananas inderdaad in het midden zitten en kun je grotendeels gewoon wegsnijden maar met kiwi is dat niet. Maar mijn punt was meer dat gele kiwi misschien nog een uitkomst kan zijn want ik heb daar zelf geen last van en bij de groene wel.

22 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Een kiwi allergie bestaat niet. Je kunt wel reageren (bijvoorbeeld prikkeli ...
Wat een domme onzin wat je hier verteld nog gevaarlijk ook trouwens. Een allergie bestaat wel degelijk en een kiwi allergie absoluut. Wanneer ik alleen al een spetter sap van een kiwi in me oog krijg zwelt t helemaal op. Heb je al eens gehoord van Anafylaxie? Het kan dodelijk zijn. Voor je zulke uitspraken doet weet waarover je praat ipv zulke uitspraken te doen. Waar allergie毛n dan alweer vandaan komen is weer een hele andere discussie maar doen alsof het onzin is dus gevaarlijk!

22 dagen geleden

Hier helpt macrogol. Duurde eerst wel een paar dagen.

22 dagen geleden

Reactie op Dandelion89

Wat een domme onzin wat je hier verteld nog gevaarlijk ook trouwens. Een al ...
Rustaaaagh ik heb mezelf al gecorrigeerd en ik zeg niet dat jij het niet hebt 馃檲