8 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik ben 23 weken en heb precies hetzelfde slaap in totaal misschien 3/4 uurtjes

茅茅n maand geleden

Je zit volgens mij in de verkeerde groep. Dit is de groep die in februari moet bevallen. 馃槅

茅茅n maand geleden

Ik zou in elk geval niet zo lang mogelijk proberen op te blijven in de hoop dat je langer door slaapt. Dit werkt vaak averechts. Herken dit heel erg! Zorgen dat je geen honger krijgt en rusten zodra je kan/ moe bent. Lig zelf ook hele nachten wakker helaas bij 24 weken, maar die eerste trimester vermoeidheid was ook echt heftig.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mysecret

Je zit volgens mij in de verkeerde groep. Dit is de groep die in februari m ...
ik ga ook in februari bevallen. er staat duidelijk dat dit is voor iemand die nog niet bekend wil maken dat ze zwanger is en het daarom via mij doet.

茅茅n maand geleden

Huisarts bellen en vragen om suprimal of andere anti misselijkheid pillen.

茅茅n maand geleden

Reactie op chp2024

ik ga ook in februari bevallen. er staat duidelijk dat dit is voor iemand d ...
Hahaha ik had je zin helemaal verkeerd gelezen. Ik las in mijn hoofd deze vraag is niet van iemand die graag advies wilt 馃槅馃槅. Zwangerschapshersenen. Maar wat ik kan zeggen uit mijn ervaringen de komende weken wordt het alleen maar erger tot 13 weken. Daarna gaat het beter. Dus als ze zich kan ziekmelden, dan zou ik het zeker doen.

茅茅n maand geleden

Heel herkenbaar! Het verschilt per persoon, maar bij mij trok dit vanaf week 11 weer weg terwijl ik bang was dat het de hele zwangerschap zou aanhouden. Misschien is dat een geruststelling. Enige tips die ik heb zijn inderdaad Suprimal en ervoor zorgen dat je iets licht verteerbaars naast je bed heb liggen zoals LU naturel crackers en eventueel wat water. In de ochtenden at ik vanwege de misselijkheid het liefste ook ontbijtgranen met melk zoals cruesli of granenflakes. Iets wat je snel kunt klaarmaken en opeten en niet te zwaar valt. Succes!

茅茅n maand geleden

Hi, via de huisarts kan je wat krijgen voor je misselijkheid. Mijn verloskundige begon ook nog over primatour die je kan kopen bij de drogist. Verse gember thee hielp bij mij een klein beetje en de hele dag door kleine beetjes eten..