10 Reacties

2 maanden geleden

Het lijkt wel alsof ik dit zelf had kunnen schrijven. Ik was op zoek naar vergelijkbare ervaringen en nu plaats jij deze reactie. Vorige week dinsdag en deze dinsdag zag ik bruin bloed in mijn inlegkruisje, ook bij het afvegen. Bij mij gaat het gepaard met menstruatieachtige krampen. De volgende dag lijkt het weer weg te zijn en is de Utrogestan vermengd met roze afscheiding. Gisteren zag ik ook een klein stukje weefsel, maar geen vruchtje. Dit maakt me erg onzeker, maar het kan van alles zijn: innesteling, menstruatie, of je baarmoeder die ruimte maakt. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. Hopelijk gaat alles goed daarbinnen bij ons beide. 🍀

2 maanden geleden

Ik heb verloskundige gevraagd die zei zoals het niet erger word en geen rood bloed en geen krampen geen zorgen maken dat kan uit me baarmoeder mond komen en ik heb pas volgende weel echo sorry ik had het verleerd vermeld ik ben nu 5 w en 5 dagen

2 maanden geleden

Ik ben nu 8 weken zwanger en heb op en af bruin bloedverlies en al 2 mooie echos gehad met kloppend hartje. De eerste echo was rond 6 weken omdat ik 1 avond extreem veel krampen had en helderrood bloedverlies met stolsels. Ging er dus vanuit dat het een miskraam was. Heb nu nog steeds last van bruin bloedverlies en de gynaecoloog zie zolang het bruin is en niet met krampen gepaard kan het normaal gezien niks ergs is. Slopend die eerste weken 😅

2 maanden geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ik ben nu 8 weken zwanger en heb op en af bruin bloedverlies en al 2 mooie ...
Wauw dit is precies mijn verhaal, ik kreeg vorige week smiddags opeens hevig bloedverlies, helderrood en dat hield aan, savonds een groot stolsel erbij verloren, de volgende dag naar ziekenhuis voor een echo, al denkend dat ik een miskraam had gehad en toen vertelde ze me dat er tog een kindje zat met een (traag) kloppend hartje, ze schatte me op 5,5/6 weken en moet nu volgende week vrijdag weer komen om te kijken of het hartje goed klopt, maar sinds die dag bruinig verlies zonder krampen. Helaas moet ik alleen wel na een 2e lijn omdat de zwangerschap zorgelijk is door een enorme vleesboom buiten de baarmoeder van 10 cm 😳 dat is wel iets waar ik me erg zorgen om maak...

2 maanden geleden

Ik had voordat ik zwanger raakte elke cyclus last van 7 dagen bruin voordat mijn menstruatie doorkwam. Nu stopte dat met 4 dagen en bleek ik zwanger. Voor 6 weken een aantal keer bruin bloed gehad met afvegen. Bij 6+4 een kloppend hartje. Erna weer 1 keer bruin verlies met afvegen. Afgelopen woensdag met 8+1 een sterk kindje met kloppend hartje, kloppende afmetingen, navelstreng die al te zien is, vliesje om het kind heen zag je al. Alles was dus perfect. Ik heb ook ervaring met de andere kant. Bij mijn miskraam begon het ook met bruin afvegen, daarna kwam rood afvegen en erna rode stolsels. Dat was bij 4+5. Het kan dus beide kanten opgaan. Afwachten is het enige dat je er aan kan doen!

2 maanden geleden

Het maakt je zo ontzettend onzeker elke keer als je naar het toilet gaat. Ik heb het nu alweer drie dagen lang. Gebruiken jullie ook Utrogestan? Ik heb soms het idee dat het hormoon de boosdoener is en dat de huid geïrriteerd raakt bij het inbrengen van de medicatie. Of ik wil het geloven? ☹️

2 maanden geleden

Ik heb dit sinds vorige week zaterdag, het is net afvegen ook even donkerrood/waterig of slijmerig geweest. Tussenin was het 2 dagen echt nauwelijks, en vandaag weer wat meer. Verloskundige 2 maal gesproken en zeg afwachten en hopen op het beste 10 juli eerste echo 🙏🏼🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Krullenkop

Ik had voordat ik zwanger raakte elke cyclus last van 7 dagen bruin voordat ...
Gekke vraag misschien maar na hoeveel dagen werd het bruin rood en ging het steeds verder?

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Gekke vraag misschien maar na hoeveel dagen werd het bruin rood en ging het ...
Dat was bij mij heel snel. Volgens mij dezelfde dag of 1 dag erna al. Nu sinds de 6 en een beetje weken geen bruine bende meer gehad en met 8 weken een goede echo gehad!

2 maanden geleden

Ik heb dit met precies 5 weken gehad. Verder geen last meer van gehad en nu 7+1. Dinsdag heb ik de eerste echo.