10 Reacties

23 dagen geleden

Jazeker! Ik gebruik al bijna 2 jaar de rompers van Hema. Tip: voor de allerkleinsten zijn omslagrompers het handigst. Zodra het nekje wat sterker is zijn normale rompers prima.

23 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Jazeker! Ik gebruik al bijna 2 jaar de rompers van Hema. Tip: voor de aller ...
Met 2 jaar bedoel ik prima kwaliteit 🤪 niet de maat natuurlijk maar ook die gaan redelijk lang mee. Hangt beetje er vanaf hoe groot je kindje is en hoe snel het groeit uiteraard

23 dagen geleden

Volgens mij moet je dan ff kijken of het kruis op de romper twee plaatsen heeft voor de drukknoopjes. Dus een rijtje van drie knoopjes, en dan twee/drie centimeter erboven nog een rijtje van drie knoopjes. Díe gaan echt mega lang mee! En ze zijn fantastisch lekker zacht ook. Ik heb alle rompers van alle winkels wel geprobeerd en die van Hema zijn veruit de beste. Volgens mij zijn ze niet standaard allemaal meegroei, dus wel ff op letten!

23 dagen geleden

Reactie op Greidanus1991

Met 2 jaar bedoel ik prima kwaliteit 🤪 niet de maat natuurlijk maar ook di ...
Dankjewel! Ik zie dat ze allemaal met 2 maatjes worden aangeduid, 50/56 enzovoort, ik dacht check het even, voordat ik dadelijk veel rompers heb en het uiteindelijk nog alleen voor maat 50 kan gebruiken. 🥰

23 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Dankjewel! Ik zie dat ze allemaal met 2 maatjes worden aangeduid, 50/56 enz ...
Als je kindje maat 50 heeft kan het zijn dat ze iets te ruim zitten maar kan ook zo zijn dat na 5 keer dragen ze alweer te klein worden. Ze groeien aan het begin zooooooo snel

23 dagen geleden

Ons zoontje was vrij “gemiddeld” niet groot of klein. Hij zat echt wel tot maat 62/ kleine 68 in maat 50/56 van de meegroei rompers.

23 dagen geleden

Een vriendin van mij was hier pas geleden met haar zoontje, die heeft nu maat 74. Uitgerekend dat moment was er een ongelukje gebeurd en waren ze schone kleren vergeten. De grootste romper dat ik thuis heb was de hema overslag romper in maat 62/68. Deze zat wat krap maar kon eigenlijk echt prima! Dus ik verwacht dat ze nog best wel wat langer mee gaan dan alleen deze 2 maten! Haha.

23 dagen geleden

De doorgroeirompers hebben twee rijen met drukkertjes aan de onderkant en gaan lang mee. Ik raad je aan om de bamboo rompers te kopen, die zijn meer rekbaar en echt super fijn zacht! Helaas zijn ze wel regelmatig uitverkocht maar dat zegt genoeg dat ze populair zijn denk ik haha

23 dagen geleden

Jaa ze gaan echt langer mee! Tenminste de doorgroeirompers! De normale gingen hier gewoon de maat mee waar die inzat dus eind 50 begin 56 paste die ze ging die richting 62 niet meer

23 dagen geleden

Hier sws een fan van HEMA rompers, zijn echt fijn en zacht en zeker de bamboe ook erg rekbaar en de mee groei romper gaat een maat meer mee dan het label zegt. Daarnaast gewoon goede kwaliteit heb veel van m'n zussen gehad die pas 1 ronde waren mee gegaan en zien er nog gewoon mooi uit dus nog een win. Ohja vlekken enzo krijg ik er makkelijk uit