Er zijn al aardig wat topics waar iedereen zijn onrust, vragen, verdriet en klachten kan delen met elkaar.
Maar het leek mij ook leuk om een topic te openen waar iedereen zijn blije/positieve gevoelens rond de zwangerschap kan delen.
Misschien heb je het nog niet met de omgeving gedeeld en kan je hier je blijheid kwijt of je hebt misschien juist een leuk verhaal over dat je het net verteld hebt!
Het mag van alles zijn.. zolang het maar postief is.
En misschien als je je dan even wat minder voelt dat de vrolijke verhalen (die hier hopelijk komen te staan) je helpen om de klachten te doorstaan. 💛
Dankbaar dat de verloskundige/het ziekenhuis deze risicovolle zwangerschap serieus neemt en er alles aan wil doen om dit tot een goed einde te brengen 🍀
Na 6 a 7 weken ziek zijn... begin ik me eindelijk iets beter te voelen! Wat vond ik het eerste trimester zwaar, zat er soms echt doorheen, maar als de klachten minderen, voel ik me gelijk beter. Hopelijk blijft het zo en ga ik me steeds beter voelen om uiteindelijk ons wondertje te ontmoeten!!
Zo vreselijk dankbaar dat ik door een ICSI traject na de derde punctie zwan ...
Prachtig! Snap je gevoel!
Wij dankzij IVF (3de poging) na een traject van 2 jaar❤️ en afgelopen maandag de kleine fijn mogen zien bewegen op een echo!🤩
Wat een heerlijk topic! Positive vibes 🤩 ik zit helemaal op een happy cloud en heb nul klachten sinds het begin,in tegenstelling tot de eerste zwangerschap. Nu 13 weken dus helemaal aan het genieten :)
Gisteren mijn zus verteld, we hebben geen fantastische band, maar doen ons best, en ze reageerde super leuk en stelt veel vragen ❤️🌞 en vandaag ontdekt dat ik fietsen een hele fijne relaxte activiteit vind om te doen ookal weinig energie!
Ik was super panisch omdat ik sinds maandag ineens minder misselijk ben en me iets minder moe voel (lees: heel moe ipv doodmoe 😂). Bij de vorige zwangerschap ging ik me pas later wat beter voelen, dus ik zag het al helemaal fout gaan. Maar nee hoor, perfecte termijnecho vandaag bij 10+2 🥰
Hier ook amper klachten vanaf het begin af gelukkig ben wel wat sneller moe maar merk nu ik over de 10 weken ben dat dat ook minder wordt.
Heb wel echt aparte dromen die ik ook onthoud haha had ik eerder niet.
Deze week ben ik dankbaar dat mijn energie weer wat omhoog aan het gaan is. En dat ik echt nesteldrang begin te krijgen🤣🙈 waardoor het huis steeds gezelliger wordt met nieuwe schilderijtjes, al een muur geverfd, etc.. waar ik dan weer blij van word😃🤩
Gisteravond heb ik achter mijn schaam bot gekriebel gevoelt vanuit binnen ik ben nu 12 w en 3 dagen vraag me af of dat mogelijk is maar kan mij niet meer herinneren bij mijn vorige zwangerschappen waarneer ik het voor het eerst voelde.
Naast dat mn vriend en ik dolgelukkig zijn met de zwangerschap, zijn de aanstaande oma’s dat ook. De eerste babysokjes zijn al gebreid. Dat vind ik zo ontzettend leuk en lief 🥰
Vandaag met 14+1 de 13weken echo gehad en... het hartje gehoord! Ik barstte ...
Wat leuk, bijzonder hè 🥰 ik precies hetzelfde trouwens , ook 14+1 en vandaag een goede 13 weken echo gehad
Voor ons een belangrijke mijlpaal , iedereen mag nu van de zwangerschap af weten