86 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat de Nipt en bloedafname goed waren en met een positieve 13 weken echo + geen klachten kan ik eindelijk gaan genieten van de zwangerschap 🥳🥳

2 maanden geleden

Zojuist onze eerste "grote" aankoop gedaan namelijk een babynestje bij Babypark die volgens een vriendin dikke aanrader was en nu ook in aanbieding (Doomoo) , wordt nu echt! ❤️🤗

2 maanden geleden

We krijgen nog een meisje 😍 zo leuk dat onze meiden straks met een kleine 22 maandjes verschil samen mogen opgroeien 🙏🏼🩷

2 maanden geleden

Na 14 jaar, een vruchtbaarheid operatie, vele gyneocologen, vele miskramen en uiteindelijk IVF waar maar 1 blastocyt uit ontstond, verwachten we eindelijk ons eerste kindje. De 13 weken echo was goed, en bij mij viel er echt spanning van mijn schouders af dat de nipt ook goed was. Het klinkt vreemd maar ik heb bij mijn week 15 pas echt het gevoel... ik ben zwanger, en ik mag zwanger zijn.🥰 Stiekem kijk ik nu soms trots in de spiegel

2 maanden geleden

Goede 13 weken echo met precies 14 weken gehaf vandaag! Zo fijn. Nu ga ik et echt van proberen te genieten!! (Hobbelige start met bloedingen)

2 maanden geleden

De baby kamer zo goed als af 🥰 bij 18 weken. Alleen nog het matrasje en de gordijnen 😊

2 maanden geleden

Vandaag een goede 13 weken echo en morgen lekker voor het laatst met z'n 2tjes op vakantie. ❤️ Nu echt gaan genieten van de zwangerschap en op vakantie nadenken over namen, de babykamer enz 🩷💙

2 maanden geleden

Reactie op kimmerd1992

Vandaag een goede 13 weken echo en morgen lekker voor het laatst met z'n 2t ...
Wat fantastisch nieuws! Gefeliciteerd! Gezien je verleden extra gegund. Geniet van de vakantie en natuurlijk van de zwangerschap ❤️.

één maand geleden

Wij hebben deze week na onze miskraam in juni en nu onze 4e ivf poging weer een positieve test in handen gehad! Naast de spanning zijn we vooral ook hartstikke blij! Wel gek dat ik bijna niks voel of klachten heb. Behalve klachten passend bij corona, want die testte gisteren ook positief helaas. Het positieve ervan is dat ik het nu verplicht een paar dagen rustig aan moet doen.

één maand geleden

Ik voel ons kleine meisje bewegen ook met mijn hand op mijn buik, zo verliefd

één maand geleden

Zojuist de 20 weken echo gehad, en het enige wat ze continu zei: 'Even dit en dit kijkennnnnn, jaaaa keurig. Even dit en ditttt, jaaaa keurig. 🥰🥰 Alles keurig.

één maand geleden

Na derde poging van de 20 weken echo (kindje lag steeds op zn buikje waardoor ze het hartje niet goed konden controleren) vandaag gehoord dat alles goed is. Zo blij!!

één maand geleden

Mn kleine meid is druk aan het bewegen vanavond, heel bijzonder gevoel vind ik het♥️

één maand geleden

Vandaag op de helft alweer 🥳 20 weken gingen als een trein. Voel me goed en geen klachten. Kleine meid is lekker druk aan het bewegen en de papa kan het ook al voelen 🥰🥰

één maand geleden

Als ik op weg naar werk ga met de auto, wordt ons meisje wakker en beweegt dan lekker. Zo gezellig in de auto samen 🥰

één maand geleden

Reactie op LisaVPH

Als ik op weg naar werk ga met de auto, wordt ons meisje wakker en beweegt ...
Haha dat heb ik ook altijd 😅. Ik ben alleen bang dat het komt door m'n road rage rijstijl en omdat m'n hartslag wat hoger is, en dat in combinatie met de herrie van de auto..ik ben bang dat ze hierdoor bang wordt in de auto 😂. Bij m'n peuter had ik dit ook maar die vind autorijden gelukkig fantastisch. (Vind het trouwens wel lastig dat ik m'n muziek niet meer op standje gehoorschade kan zetten 🥲.)

één maand geleden

Dat ik überhaupt via de natuurlijke weg zwanger heb mogen worden op mijn 41, na jaren van proberen. Dit wondertje is gebeurd nadat we de moed hadden opgegeven.

één maand geleden

Ongelofelijk dankbaar dat het mij nogmaals gegund is om zwanger te mogen zijn met bijna 41 jaar. En dat ook nog eens zonder kwaaltjes en energie voor 10 😁

één maand geleden

De bewegingen worden zo krachtig, meermaals per dag. Heel erg leuk! En dan die buik die mee beweegt. Dol op 😍

één maand geleden

Ik voel steeds duidelijker de trapjes met 18.5 week… alsof ik word geknepen van “het is geen droom, het is echt”. Zo blij met de kleine…