Er zijn al aardig wat topics waar iedereen zijn onrust, vragen, verdriet en klachten kan delen met elkaar.
Maar het leek mij ook leuk om een topic te openen waar iedereen zijn blije/positieve gevoelens rond de zwangerschap kan delen.
Misschien heb je het nog niet met de omgeving gedeeld en kan je hier je blijheid kwijt of je hebt misschien juist een leuk verhaal over dat je het net verteld hebt!
Het mag van alles zijn.. zolang het maar postief is.
En misschien als je je dan even wat minder voelt dat de vrolijke verhalen (die hier hopelijk komen te staan) je helpen om de klachten te doorstaan. 馃挍
Vandaag pretecho met mijn moeder gehad馃グ鉂わ笍 was hele bijzondere ervaring. Kleine is flink gegroeid. En heb een heel lief filmpje meegekregen met een enorme grote gaap馃檲馃惢馃ぉ
Voel haar sinds 19 weken, zit nu op 21 weken en voel haar nu elke dag. Ik weet dat dit redelijk vroeg is, dus ben daardoor extra blij! ZO鈥橬 bijzonder gevoel 馃グ馃グ馃グ馃グ
Hebben jullie ook zo'n zin in (het moment na) de bevalling 馃グ?
Dit wordt mijn tweede, dus ik weet al een beetje hoe het voelt, en ik kan je verklappen dat het echt het aller, ALLERfijnste is wat je ooit mee ga maken. Het moment dat je dat huilende babietje op je borst krijgt, je zult echt nog nooit zoveel liefde hebben gevoeld. Je jankt de ogen uit je kop van blijdschap. Onthou dat beeld tijdens (de moeilijke fases van) de bevalling straks, het zal je kracht geven 鉂わ笍. Ik kijk er nu al echt ontzettend naar uit!
Dit wordt ...
Dit is natuurlijk ontzettend mooi en hoop dit ook mee te maken deze keer, maar wil graag wel een kanttekening maken. Mocht je dit niet direct zo ervaren, dat is ook normaal, er is niks mis met je, lang niet iedereen heeft direct dit euforische gevoel 鉂わ笍 Al zou het mooi zijn als we dit allen direct zo zouden hebben natuurlijk.
Dit is natuurlijk ontzettend mooi en hoop dit ook mee te maken deze keer, m ...
Precies! Ik weet van mn eerste nog dat ik vooral verbaasd was dat er een levend ding lag te wurmen en friemelen op mijn borst!馃槀馃槀
Mijn man had wel dat euforische gevoel, die zat langs me zn tranen weg te vegen want hij was trotse papa geworden馃┓
Mijn peuter begint te begrijpen dat er een baby in mama's buik zit. Komt ze net met zo'n BabyBorn nepflesje naar me toe en probeert em in m'n navel te douwen. 'Baby ook drinken', zegt ze 馃槀. This made my day 馃槄.
Dit wordt ...
Ik heb er heel veel zin in! Kijk er oprecht naar uit, ook de bevalling an sich. Het zal vast pittig worden maar het lijkt me ook een bijzondere krachtige ervaring.
Wat een mooie topic! Ik ben vandaag alweer 25+4 weken en ik ben zo dankbaar dat ik zo snel zwanger ben geraakt en de baby goed groeit en beweegt. Maakt de eerste 3 maanden vermoeidheid weer goed :)
Gisteravond heeft mijn man dan ook de schopjes kunnen voelen! Hiervoor stopte het steeds als hij zijn hand neerlegde masr gister dan toch gelukt. Hij werd er helemaal blij van馃グ
Misschien een wat gekke maar dit maakt mij even heel blij: ik kan eindelijk weer gewoon poepen 馃ぃ ging sinds het weekend heel moeilijk/bijna niet dus dit is echt zo'n opluchting whahahaha
Zo dankbaar dat ikvandaag 26 weken heb gehaald na verlies van mijn zoontje vorig jaar op 23,5 weken door vroeggeboorte. Ik durf voor het eerst spulletjes aan te kopen en de babykamer in te richten, wat een heerlijke bezigheid 馃槏