86 Reacties

19 dagen geleden

Vandaag een goede groeiecho gehad. Het was z贸 fijn om ons kindje weer te zien. Nog 2 dagen en we hebben de 24 weken gehaald, een hele mijlpaal 鉂わ笍

18 dagen geleden

Gisteren moest ik naar de fysio wegens bekken klachten. Met een echo apparaatje keken we naar hoe ik mijn schuine buikspieren gebruikte. Er was ook nog een andere echo kop waarmee we stiekem even naar de baby hebben gekeken,Super leuk !

17 dagen geleden

Ik heb van de week heel mooi nieuws gehad. Ik heb hersenen en rug tumoren die konden groeien op de zwangerschaps hormonen. Met dat in gedachte gaf het de zwangerschap wel een beladen tintje. Maar, ik heb een mri gehad en van de week te horen gekregen dat ze niet zijn gegroeid. En ik ben gewoon echt heel erg opgelucht. Er vallen een hele hoop rampscenario van mij af. Ik mag gewoon zwanger zijn!

16 dagen geleden

Het getrappel van de kleine meid gevolgd door de hik die ze krijgt van al het bewegen. Zo een grappig gevoel. En zo blij dat ik gewoon een fijne zwangerschap heb tot nu toe zonder kwaaltjes 馃グ

14 dagen geleden

18 jaar getrouwd en zwanger van de derde馃グ

3 dagen geleden

Vandaag een pretecho gedaan en toen deed ze ook nog even de 3d voor ons aan. Die mini voetjes en lipjes zijn echt schattig om te zien 馃グ