10 Reacties

3 maanden geleden

Ja ik soms ook , zolang je geen bloed hebt of extreem veel pijn krijgt is alles ‘oke’ de groei van je baarmoeder kan het zijn

3 maanden geleden

Ik ben nu 4+6 en had het bij 3+6 al . Enorme krampen echt weg moeten puffen. Gyn gebeld voor advies maar zolang ik niet bloed paracetamol en een kruik. Helaas ook niet in staat om te werken vandaag een goede dag gehad dus hopen dat het zo mag blijven. Nog 1 week en dan kan ik m'n 1e echo inplannen bij het ziekenhuis. Ze zeggen het hoort erbij , oprekken van de baarmoeder enzo . Maar altijd wel even spannend .

3 maanden geleden

Ik heb het ook in combinatie met moeite met poepen. Geen idee of je daar ook last van hebt, maar je baarmoeder groeit flink en drukt dus. M'n 1e echo was wel helemaal goed, dus het hoeft niets te betekenen

3 maanden geleden

Reactie op Mamarie22

Ik heb het ook in combinatie met moeite met poepen. Geen idee of je daar oo ...
Ik heb inderdaad hetzelfde! Ga ook moeilijk naar het toilet. Fijn om te horen dat je 1e echo gewoon goed was!

3 maanden geleden

Reactie op Mamarie22

Ik heb het ook in combinatie met moeite met poepen. Geen idee of je daar oo ...
Ik heb precies hetzelfde met 7+3! Heel zeurderige buikpijn wat soms samen gaat met misselijkheid en mijn eerste echo was ook goed

3 maanden geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

Ik ben nu 4+6 en had het bij 3+6 al . Enorme krampen echt weg moeten puffen ...
Het hoort er idd bij, hier al 2 weken last van en vandaag 5+1, het is even doorbijten. De een is er gevoeliger voor. Zolang je geen pijn hebt tussen schouderbladen en je geen bloedverlies hebt is het niets om je zorgen over te maken. Alleen heel vervelend

3 maanden geleden

Reactie op bitterbal91

Het hoort er idd bij, hier al 2 weken last van en vandaag 5+1, het is even ...
Schouderbladen? Staat dat ermee in verbinding?

3 maanden geleden

Reactie op Hansje87

Schouderbladen? Staat dat ermee in verbinding?
Dit staat als goed is in verbinding met je galblaas, mogelijk dat deze dan verstopt zit dacht ik

3 maanden geleden

Reactie op Skittle19

Dit staat als goed is in verbinding met je galblaas, mogelijk dat deze dan ...
Of hoge bloeddruk

3 maanden geleden

Ik heb er ook echt onwijs last van. En vaak in combinatie met poepen. Wanneer de kramp op komt zetten moet ik ga ook eigenlijk poepen, maar poepen lukt niet omdat ik steeds verstopt zit. Op dit moment ben ik 6+1 maar had die kramp achtige pijnen vanaf 4 weken al. En bij mij neemt dat op dit moment eigenlijk alleen maar toe. Ga morgen ook de huisarts om advies vragen. Ik wordt er dus ook ‘s nachts door wakker. Dan puffen en op de wc zitten tot het weer voorbij is.