Even een berichtje om m’n frustratie kwijt te kunnen. En hopelijk mensen te hebben die met goede tips komen!
Tijdens mijn eerste zwangerschap een HG zwangerschap gehad. Vanaf week 6 t/m 19 niets kunnen eten en 10kg afgevallen, na de bevalling lichter dan voor de zwangerschap.
Als voorbereiding op de 2e zwangerschap al op consult geweest bij de gynaecoloog en een laagdrempelig beleid om bij klachten weer doorgestuurd te worden. Nu inmiddels sinds vorige week enorm misselijk & sinds vandaag aan het braken, maar de huisarts weigert iets te doen! 😨 Emesafene werkt niet meer en de andere medicatie mocht maar voor 5 dagen.. Nu werkt dit ook niet, gezien ik weer aan het braken ben.
Ik snap gewoon niet waarom ik eerst uitgedroogd moet raken, voordat ze me serieus willen nemen. Helemaal met mijn voorgeschiedenis! Ik lig sinds gister de hele dag op bed en alle inspanning is eigenlijk al teveel.. 😢 Vraag me zelfs af waarom ik überhaupt mezelf dit weer aandoe.
Zijn er dames die bekend zijn met HG en zijn er nog tips (de kleine beetjes eten/drinken/gember en dat soort dingen zijn hier al bekend ).
Om van te janken!