7 Reacties

10 dagen geleden

Gezichtje thv mijn gezicht

10 dagen geleden

Gezicht bij mijn gezicht. Met ons zoontje hebben we dat een paar nachten omgedraaid omdat ze dachten aan een voorkeurspositie. Maar de enige voorkeur was dat hij dicht bij ons lag.

6 dagen geleden

Eerste tijd gezicht thv mijn gezicht gedaan. Later andersom opgemaakt, zodat je makkelijk het speentje in z’n mond kan houden met je hand (zelf iets lager in bed gaan liggen..)

4 dagen geleden

Co-sleeper gister in elkaar gezet.. (er ontbreekt alleen een onderdeel, zucht). Hoe doen jullie dat met spullen die je zelf bij de hand wil hebben . Als de co sleeper naast mij staat hoofdje thv mijn hoofd.. waar laat je dan je nachtkastje met lamp, spulletjes voor voeden etc. Als ik de co tegen het nachtkastje aanzet ligt het hoofdje thv mijn buik/borst. En hoe kom je zelf nog uit bed 😂

4 dagen geleden

Hoofdje ter hoogte van mijn hoofd. Ik had de cosleeper tegen mijn bed staan, en dan het nachtkastje daar weer tegenaan, zo kon ik er (met wat moeite) wel nog prima bij. Ik had voor het voeden niet veel nodig want hij kreeg borstvoeding, dus het enige waar ik echt bij wilde kunnen was het knopje van de nachtlamp, mijn drinken en mijn nachtvoedingssnack 😅

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Co-sleeper gister in elkaar gezet.. (er ontbreekt alleen een onderdeel, zuc ...
Nachtkastje laten staan en de co-sleeper er tegenaan. Je hebt ook ruimte nodig om water en snacks (essentieel bij borstvoeding) neer te zetten en een lampje als je 's nachts gaat voeden. Je gaat dan gewoon wat lager uit het bed.

4 dagen geleden

Reactie op Noel91

Co-sleeper gister in elkaar gezet.. (er ontbreekt alleen een onderdeel, zuc ...
Ik lag lager in bed, en uit het bed komen aan het voeteneind 😄