2 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Heel herkenbaar, vind ik ook erg lastig. Ik ben een behoorlijke speciaalbier liefhebber en we hebben vaker avonden met vrienden dat we speciaalbiertjes gaan proeven. Op dit moment ben ik 6+1 en dat vind ik echt te vroeg om te vertellen (alleen mijn zus en twee beste vriendinnen weten het), dus ik probeer afspraken te verschuiven of me af te melden omdat ik ziek ben (is eigenlijk ook zo, ben kotsmisselijk 🤣). We hebben volgende week de eerste echo en ik denk wel dat ik het zelf aan de "betere" vrienden vertel tijdens een afspraak als ik wat verder in de zwangerschap ben en de echo goed is. Ik vind het dus echt niet gek om het alvast te zeggen, zeker niet omdat je aangeeft hen te zien als vrienden. Maar het belangrijkste is dat je doet wat voor jou goed voelt!

2 maanden geleden

Lastig hè 😜 Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt en niks is gek. Bij mijn eerste zwangerschap wisten veel vrienden het al met 6 weken dat was rond kerst en oud en nieuw, het viel wel erg op dat ik niet dronk en niet meer rookte. Nu ben ik 7 weken, we hebben nog geen eerste echo gehad, die hebben we maandag maar mijn leidinggevende weet het nu ook al omdat we volgende week met ze alle een weekend naar Ibiza gaan dus dat wordt een te grote uitdaging om het voor iedereen verborgen te houden. Voor de rest van het personeel wil ik het nog wel even stilhouden als dat gaat lukken