17 Reacties

9 maanden geleden

Hey toevallig soortgelijke topic net geplaatst! Mijn kleine kan ook niet doorslapen maar klaarblijkelijk wel als hij op me ligt.. 😂😭

9 maanden geleden

Reactie op februari2022mama

Hey toevallig soortgelijke topic net geplaatst! Mijn kleine kan ook niet do ...
Oh hahaha niet eens gezien! Ja gek hè.. vind het heerlijk hoor😋. Maar wel dat ik denk; ja ook lekker als je dit in je eigen bedje doet

9 maanden geleden

Hoi hoi. Hier heeft de kleine meid al de fles om 18.15 de fles gehad in de avond en ligt nu nog heerlijk te slapen in haar eigen bedje. Ze meld zich vanzelf wel 🤭

9 maanden geleden

Reactie op Denise 123456

Hoi hoi. Hier heeft de kleine meid al de fles om 18.15 de fles gehad in de ...
Mn kleine meid is 8 weken en 3 dagen

9 maanden geleden

Ze mag echt al wel langer dan 3u zonder eten hoor! Wij mogen er van het cb tot 8u tussen laten, en ons meisje is 6+5 vandaag (woensdag)

9 maanden geleden

Reactie op Denise 123456

Hoi hoi. Hier heeft de kleine meid al de fles om 18.15 de fles gehad in de ...
Jeetje wat lekker! Dat krijg ik hier niet voor elkaar hoor 🥹

9 maanden geleden

Reactie op Fier

Ze mag echt al wel langer dan 3u zonder eten hoor! Wij mogen er van het cb ...
Ze werd nu onrustig na 5 uur er tussen. Op naar de 8😂

9 maanden geleden

Hier nu een paar nachten op rij 8 uur er tussen. 21.30 de laatste fles en ze meld zich zelf rond 06.00 weer. Overdag komt ze wel om de 4 uur. Ze drinkt 120+4. Ze is 8+3 Is waarschijnlijk een paar dagen zo en komt ze weer een keer in de nacht hoor, dus zou gewoon je kindje lekker laten in de nacht tot ze zelf komt!

9 maanden geleden

Reactie op noes1x

Hier nu een paar nachten op rij 8 uur er tussen. 21.30 de laatste fles en z ...
Hier het zelfde! Sinds 2 nachten ook om 21.00/21.30 de laatste fles en slaapt ze ook door tot 5/6 drinkt ook 120+4. Maar doe dan overdag om de 3 uur omdat ik anders denk dat ze niet genoeg binnen krijgt. Hoe verdeel jij dit en wat drinkt ze dan totaal ongeveer. Ze is 6+4 en ongeveer 5 kilo

9 maanden geleden

Reactie op Anitavhouwelingen

Hier het zelfde! Sinds 2 nachten ook om 21.00/21.30 de laatste fles en slaa ...
Wat lekker! Wij houden wel de 4 uur aan, als ze eerder wilt mag dat natuurlijk maar meestal heeft ze wel echt na de 4 uur pas honger. We hebben geprobeerd om op te hogen naar 150+5 maar na die hoeveelheid spuugde ze super veel, is dus nog te veel voor haar. Ze woog vorige week 4,8 kilo. Als ze in de nacht doorslaapt slaat ze dus eigenlijk een fles over, lijkt daardoor niet extra honger te hebben dus laten het voor nu even zo. Cb zei dat dat oké was!

9 maanden geleden

Onze zoon krijgt in de avond om 22.30 uur de laatste fles en komt dan tussen 5 en 6 zelf en heel af en toe moeten we hem om 6 uur wakker maken. Overdag krijgt hij om de 4 uur. Hij krijgt in totaal 5 flesjes van 160cc. Hij is 7+1 en woog vorige week donderdag 4,9 kg.

9 maanden geleden

Reactie op noes1x

Wat lekker! Wij houden wel de 4 uur aan, als ze eerder wilt mag dat natuurl ...
Jaa echt heel fijn! Dus nu zitten jullie op 5 voedingen en dan 4 uur er tussen?

9 maanden geleden

Reactie op Baby13

Jeetje wat lekker! Dat krijg ik hier niet voor elkaar hoor 🥹
Ze slaapt echt goed door hoor heerlijk hihi😌 ze kwam vannacht om 3’00 en daarna weer om 9.00🙈

9 maanden geleden

Reactie op Anitavhouwelingen

Jaa echt heel fijn! Dus nu zitten jullie op 5 voedingen en dan 4 uur er tus ...
Klopt!

9 maanden geleden

Dochter 8w morgen krijgt rond 23u laatste fles van 120 en komt dan in de ochtend om 07u weer voor een fles van 120. Ik voed op verzoek, ze groeit goed en slaapt lekker elke nacht door.

9 maanden geleden

M’n zoontje (8weken) krijgt rond half11/11uur eten, en daarna weer om 7uur :) Ik voed gewoon op verzoek. Savonds en sochtends word er vaak wat meer gedronken, en vraagt hij ook vaker om eten. Maar in de nacht wordt hij eigenlijk zelden wakker, en ga ‘m dan ook zeker niet wakker maken 🙈