7 Reacties

2 maanden geleden

Misschien vragen of ze het niet willen doen ivm luchtweg klachten door de pollen? Ik verzin ook maar wat haha😅

2 maanden geleden

Kan je ze voor nu niet bij jullie uitnodigen? Of nu het zomer is voorstellen ergens heen te gaan? Je hoeft maar een paar weken te overbruggen. Zou het echt zo raar zijn niet bij hen thuis te komen?

2 maanden geleden

Heel herkenbaar ik heb een vriendin die rookt ook binnen en vind de geur gewoon niet prettig momenteel als ik daar ben krijg ik ook last van mijn hoofd heb gewoon aangegeven dat ik er slecht tegen kan en liever dan buiten zit maarja dat moet natuurlijk wel kunnen. Mijn man rookt ook buiten en vind het alsnog naar binnen trekken dus af en toe ook discussies over

2 maanden geleden

Ik heb dit bij een cliënt van me. Ik heb alleen tijdens mijn vorige zwangerschap aangegeven dat ik het niet fijn vind en of ze dan wil wachten, voor nu vind ik dat teveel opvallen dus om nu ineens weer aan te geven na ruim een jaar niets gezegd te hebben. Maar ik probeer wel naar adem te happen buiten de rook, maar goed ik zal wel iéts inademen helaas. Weet ook niet zo goed hoe ik het nu kan oplossen 😕

2 maanden geleden

Ik zou er, ookal roken ze niet in jouw bijzijn, sowieso niet gaan zitten als ze normaal binnen roken. Of gewoon vertellen en ze bij jou uitnodigen/ergens buiten, of nog even een paar weken smoesjes bedenken?

2 maanden geleden

Ik zou echt geen risico lopen. Ook tweedehands rook is hartstikke slecht, voor jou maar ook voor je zwangerschap. Desnoods zie je ze een paar weken niet tot je het wilt vertellen? Tegenwoordig mag je bijna nergens meer roken, dus ik vind het ook echt niet meer van deze tijd dat mensen binnen roken? Kan je niet zeggen dat het je tegen is gaan staan, nu je weet hoe slecht rook inademen van een ander is? Als je dat niet wilt zijn er genoeg smoesjes toch? Last van je keel, je hebt net je haar gewassen en wilt niet dat het gaat stinken, allergie…

2 maanden geleden

Bedankt voor de tips. Smoesjes gaan echt niet werken, ik ben niet iemand die zulke dingen van iemand vraagt dus dat valt op. Ik heb zelf 14 jaar gerookt en ben nu bijna 2 jaar gestopt. Ik heb de afspraak afgezegd en nodig ze de volgende keer bij mij uit.