314 Reacties

3 maanden geleden

24 en dochtertje van 2,5 jaar nu. Nu bijna 6 weken zwanger van de 2e 鈽猴笍

3 maanden geleden

28 en zwanger van de 2e, bij de eerste was ik 26鉂わ笍 in totaal 4x zwanger geweest maar twee keer helaas een miskraam gehad.

3 maanden geleden

Reactie op Mrlls

31 en zwanger van de eerste馃檹馃徏
Same!

3 maanden geleden

27 ik ben zwanger van de 3e. Ik was 20 en 26 bij m鈥檔 andere 2.

3 maanden geleden

Ik ben 33 en zwanger van de eerste 6+2 vandaag

3 maanden geleden

Ik was 25 bij mijn eerste kindje en zal straks 27 zijn als de tweede wordt geboren!

3 maanden geleden

Ik was 28 toen onze zoon geboren werd en ben 33 als ons 2e kindje geboren wordt 馃槉

3 maanden geleden

Ik was 29 bij ons eerste kindje en zal 30 zijn bij onze tweede (er zit dan 1 jaar en 7 maanden tussen).

3 maanden geleden

Ik ben 32, zal 33 zijn bij de geboorte. Was nog net 29 toen ons zoontje geboren werd.

3 maanden geleden

32, tweede zwangerschap

3 maanden geleden

35 bij de eerste, die is nu 6,5 maanden. Ik ben 36 bij de 2e馃檹馃徎

3 maanden geleden

Ik was 23 bij de eerste Net 35 bij de tweede en zal net 36 zijn nu bij de derde

3 maanden geleden

22 bij de eerste en 25 als de tweede geboren word

3 maanden geleden

Ik was 28 bij mijn eerste zoontje. Zal net niet of net wel 30 zijn met de tweede. Ik ben net voor mijn verjaardag uitgerekend 馃専

3 maanden geleden

Ik was 33 bij mijn eerste dochter. En zal 34 zijn of net 35 bij de tweede. Ik ben ook net voor mijn verjaardag uitgerekend

3 maanden geleden

31 en dit wordt ons eerste kindje 馃槉

3 maanden geleden

30 en zwanger van de eerste 馃榾

3 maanden geleden

Ik ben 32 en zwanger van mijn tweede kindje. Ik zal bijna of net 33 zijn als de tweede geboren word en ik was 30 toen mijn eerste kind geboren werd 馃槉

3 maanden geleden

Net 30 en zal nog net 30 zijn als ik mag bevallen 馃榿 had hier heel erg op gehoopt dus ben blij dat het nog mag lukken. Nu wel hopen dat het goed blijft gaan natuurlijk.

3 maanden geleden

35 bij de eerste en 37 bij de tweede. Had het niet eerder gewild. Heerlijk op deze leeftijd.