314 Reacties

3 maanden geleden

22, zwanger van de 1e :)

3 maanden geleden

28 en zwanger van de 2e 鉂わ笍

3 maanden geleden

25 (volgende week 26) en zwanger van de 1e

3 maanden geleden

28 en nu zwanger van de 2de, 29 wanneer de 2e geboren wordt! Was 27 / 28 bij de eerste

3 maanden geleden

In september wordt ik 34 jaar en ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zullen 5 jaar samen zijn rond de bevalling...

3 maanden geleden

28 en me tweede zwangerschap , kleintje is 10 maanden馃槄

3 maanden geleden

Ik zie ook veel jonge moeders voorbij komen. Dacht dat de gemiddelde leeftijd voor eerste kindje rond de 30 jaar lag ;)? Zelf was ik 33 bij eerste kindje en ben ik 35 bij tweede kindje (maar ben nog heel pril zwanger op dit moment)

3 maanden geleden

27 en voor de eerste keer zwanger 馃挄

3 maanden geleden

Ik was 27 bij de 1e, 29 bij de 2e. Nu zwanger voor de 3e, ben dan 36 jaar als ik bevallen ben馃

3 maanden geleden

24 en zwanger van de 1e 馃崁

3 maanden geleden

Ik ben 36 jaar oud op dit moment. In verwachting van ons vijfde kindje. Vierde zwangerschap trouwens.

3 maanden geleden

Reactie op Lilylala

Ik ben 35, zwanger van de 3e. Heb al 2 kids van 14 en 17
Hoe ga je het de kinderen vertellen? Ik ben nog opzoek naar idee毛n om het onze oudste te vertellen.

3 maanden geleden

35 en zwanger van mijn eerste 馃グ

3 maanden geleden

Ik ben 39, moeder van3 schatten, van 12, 11 en 5 jaar. Nu dus in verwachting van 4e kindje...voelt nu al zo compleet. En genieten van het leeftijdsverschil馃

3 maanden geleden

33, zwanger van de eerste 鉂わ笍

3 maanden geleden

Ik ben 30 en zwanger van de eerste 5+3

3 maanden geleden

29, en over 2 weken word ik 30. De dag voor mijn verjaardagsfeestje hebben we de eerste echo 鈽猴笍

3 maanden geleden

Ik ben 29 en 4+4 zwanger van de tweede 馃グ

3 maanden geleden

31, zwanger van een regenboog baby馃グ

3 maanden geleden

Ik ben net 28 en zwanger van de 1e 馃┑馃┓