7 Reacties

3 maanden geleden

Met je datums kom ik ook uit op zo'n 6 weken. Met de beschrijving van je test kan je minder ver zijn. Heb je een foto van je test de 11e? Had je ovulatietesten gebruikt?

3 maanden geleden

Dank voor je reactie! Dit zijn mijn testen. Heb ook ovulatietesten gebruikt. Op 27 en 29 mei waren de streepjes het donkerst. Daarna nam dit weer af.

3 maanden geleden

Reactie op tamkg32

Dank voor je reactie! Dit zijn mijn testen. Heb ook ovulatietesten gebruikt ...
Dan denk ik toch dat je vandaag precies 6 weken bent. Je testen zien er goed uit. Jammer dat er enkel een vruchtzakje te zien was! Wanneer mag je voor een 2e echo?

3 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Dan denk ik toch dat je vandaag precies 6 weken bent. Je testen zien er goe ...
Thanks voor het meerekenen! Volgende week donderdag. Dus zou dan 7+1 zijn. Hoop dat er dan iets te zien is:-).

3 maanden geleden

We lopen ongeveer gelijk! Mijn miskraam begon 5 mei en had een positieve ovulatietest op 30 mei. Op 12 juni een positieve zwangerschapstest. Volgens mijn berekening zit ik nu op 5,4. Ik heb een extra vroege echo afgelopen maandag afgezegd omdat ik bang was dat ik me onnodig zorgen zou maken als er nog weinig te zien zou zijn. Een paar dagen kunnen in deze fase volgens mij heel veel uitmaken.

3 maanden geleden

Reactie op 123Julie

We lopen ongeveer gelijk! Mijn miskraam begon 5 mei en had een positieve ov ...
Oh wauw, dat is heel dicht bij elkaar:-)! Ik snap het helemaal. Zou het zelf ook niet zo snel meer doen zo vroeg. Nu maar even afwachten wat de komende week gaat doen.