45 Reacties
vorig jaar
Ik heb gister 1 km gelopen, en heb er 30 min over gedaan😅
Ik zit wel al ruim 4 maanden thuis met bekkenklachteb
vorig jaar
Herkenbaar 😅 ik deed vroeger 20-25 minuten over mijn wandeling naar een bepaalde bushalte... uiteindelijk werden dat er ook iets van 50 😆 dacht serieus te vroeg te zijn, maar beter dan te laat... had die bus nog net niet gemist...
Intussen kan ik geen 3 stappen zetten zonder slecht te worden van de pijn 😪 morgen 36 weken, maar er is iets met mijn been/ heupen (donderdag weer opnieuw voor onderzoek en hopelijk een oplossing die de pijn wat verlicht) dus ook niet helemaal normaal.
vorig jaar
Hahaha ik liep elke dag tussen de 10-15k stappen voor mijn zwangerschap. Nu haal ik de 6000 stappen niet meer soms. Hoelang ik erover doe verschilt heel erg. Ene dag barst ik van de energie en andere dag kun je me opvegen...
vorig jaar
Verschilt per dag! Paar dagen geleden nog lekker 3 km gewandeld (40 min). Maar vandaag vond ik 10 min heen en terug naar de winkel al vermoeiend . Het is ook ineens in mijn linker bil geschoten.
Zwemmen vind ik nog heerlijk, je buik is dan zo licht in het water . Maar ben wel moe erna !
vorig jaar
Fietsen doe ik alleen nog kleine stukjes. Hooguit naar het centrum, wat zo'n 5-7 minuten fietsen is. Is echt niet meer comfortabel met mijn buik.
Lopen lukt iets beter, maar moet ook niet langer dan een half uur zijn. Nu helpt het niet dat ik al sinds 19 weken niet meer werk en rustig aan moest doen, dus mijn slechte conditie is nog slechter geworden. Maar merk ook dat ik snel bekkenpijn krijg als ik te lang loop, dus probeer het allemaal een beetje te doseren. Van het weekend een middagje op pad geweest, en dat voel ik dan de volgende dag ook extra
vorig jaar
Het verschilt per dag! Ik ben vrij fit en kan de ene dag makkelijk een uur/1,5 wandelen met de hond en andere dag echt maar 30 minuten en dan merk ik dat ik wel een beetje klaar ben (zwaar gevoel in mn bekken). Zet wel nog 10-15K stappen per dag 😌. Fietsen eigenlijk hetzelfde, vandaag nog lachend 40 minuten gefietst en vorige week na heen en weer naar de stad gefietst te hebben helemaal kapot. Dus volgens mij hoort dat wisselende er gewoon bij en moet je maar per dag kijken hoe de fysieke vlag erbij hangt haha!
vorig jaar
Ik fiets liever dan lopen. Lopen gaat echt niet van harte. Moet elke 5 minuten stoppen en ben meteen gesloopt.
Had wel een dom moment op de fiets. Ik fiets op een mannenfiets en ik kan steeds moeilijker er op en af stappen met die stang. Ik had mezelf op de markt in de drukte in het nauw gereden waardoor ik plots moest afstappen. Trap ik zo met een mega harde karate kick de fietslamp van mn vriend eraf😅. Gaat dus allemaal niet zo soepeltjes meer. Nu 36 weken.
vorig jaar
Een half uurtje lopen lukt nog wel, maar hij is sinds 30 weken al ingedaald en dat zorgt wel voor vertraging omdat je inderdaad meer waggelen. Daarnaast nemen zijn billen flink wat ruimte in mijn ribbenkast, dus longinhoud is er ook niet meer. Na een halve trap ben ik helemaal buiten adem.
Ik merk nog het meeste dat ik echt om de dag dingen moet plannen. Als ik 1 dag buiten de deur ben geweest ( en dan bedoel ik echt weg, naar verloskundige of stad of een afspraak ) dan moet ik volgende dag echt rust houden thuis. Anders trek ik het niet meer. Ik kom elke dag wel aan een aantal loopjes met mijn hondje.
vorig jaar
Reactie op Es2025
Vrijdag 37 weken. Ik wandel van mijn bed naar de bank en daarna weer terug ...
Donderdag 36w maar ja, dit dus 😂
vorig jaar
Ik heb bekken klachten maar nog met 36 weken fietsen (kindje brengen en ophalen bij opvang, boodschappen, afspraken, etc.) Ik denk dat ik kan reden tot 38-39 week. Wandelen gaat langzamer en veel harde buik. Fietsen valt me
vorig jaar
Fietsen vermijd ik al even, mijn god wat een naar gevoel tussen mijn benen geeft dat!
Wandelen doe ik nog meermaals per dag ivm de hond, 3x half uurtje zeker. Maar afgelopen wrekend was ik met de hond naar de bossen voor een langere wandeling aan één stuk en dat ging ook wel wat langzamer dan normaal 😂