23 Reacties

3 maanden geleden

Ik ging maandag na de echo meteen naar mijn ouders en m’n moeder was in de keuken bezig en die zei nu al terug ( was er van te voren ook ) en toen zei ik ja ik moest even leuk nieuws komen brengen, toen draaide ze zich om en stond ik daar met de foto in m’n handen 🥰 simpel maar hele leuk

3 maanden geleden

Ik zag vandaag een filmpje voorbij komen van een polaroid foto die nog wit is naar een foto met de reeks echo fotos. Vond ik super origineel en leuk

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

Ik zag vandaag een filmpje voorbij komen van een polaroid foto die nog wit ...
Leuk! Kan je toevallig een link delen?

3 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik ging maandag na de echo meteen naar mijn ouders en m’n moeder was in de ...
Simpel is ook leuk! Ze zal wel genoten hebben van het nieuws🥰

3 maanden geleden

Ik had mijn zoontje een tshirt aan gedaan met ik wordt grote broer.. en wat denk je ze zagen het niet eens tot we hun erop attendeerde🤣 oma in tranen en verder een jele blije familie.

3 maanden geleden

Wij zijn ook zoekende. In januari hebben we het dmv een foto aangekondigd, nu willen we eigenlijk wel iets anders. Maar weten het echt niet😅

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens2024

Leuk! Kan je toevallig een link delen?
https://www.instagram.com/reel/C5Qj7Itro8L/?igsh=MWlvMjh4bzJ4MHl0ag==

3 maanden geleden

Wij hebben een fotoshoot gepland en nemen dan de echofoto’s, een romper met achternaam en maand mee en misschien nog iets van slofjes ofzo😊

3 maanden geleden

Reactie op Lisaaa-

https://www.instagram.com/reel/C5Qj7Itro8L/?igsh=MWlvMjh4bzJ4MHl0ag==
Die is heel uniek 😍

3 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Wij zijn ook zoekende. In januari hebben we het dmv een foto aangekondigd, ...
Ik heb nu wijn etiketten besteld! 4 stuks voor 7.99 , kan je zelf bewerken ook leuk!

3 maanden geleden

Ik heb een zwangerschapstest laten maken van hout met daarop: Baby Binnekamp Februari 2025 ❤️

3 maanden geleden

Voor online (op openbare social media) delen nog geen ideen: maar voor kennissen wel: Met een vriendin (ook zwanger, loopt enkele weken voor) heb ik rompertjes laten maken met de tekst 'best friends share everything'. Schoonfamilie willen we waarschijnlijk een shirtje laten drukken voor het enige andere kleinkind met 'hehe' of 'ik krijg een neefje/nichtje' of 'oom en tante moeten hun aandacht delen'. Mijn ouder hebben een fotolijst waar ruimte is voor 1 foto van het gezin van 1 van de kinderen. Wij willen ze een nieuwe foto geven (nadat we op vakantie zijn geweest, dus valt niet op qua timing) met een aankondiging met ook onze hond erbij. -nog even op Pinterest kijken welke we precies gaan doen.- de rest van mijn familie wordt waarschijnlijk een filmpje, samenvatting van onze vakantie. Wij zijn verloofd in Noorwegen in 2022 en hebben dat bekend gemaakt met een filmpje. Nu gaan we WEER naar Noorwegen en halen we gewoon hetzelfde geintje uit😂😂

3 maanden geleden

We hebben onze zoon een T-shirt aangedaan met Stoer ik wordt grote broer en dan een laadbalk daaronder februari 2025. Hier een foto van gemaakt en in een mooi foto'slijst gedaan. Dit hebben we klaar voor als we het aanstaande weekend aan onze ouders gaan vertellen (En Broer en zus)😊

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb een zwangerschapstest laten maken van hout met daarop: Baby Binnekam ...
Oh die heb ik ook besteld alleen dan met zwanger! 😍 Vind die ook super leuk

3 maanden geleden

Vorige zwangerschap aten m'n broers en zussen met z'n allen bij m'n moeder. Ik heb als toetje een roze kwarktaart en een monchoutaart met blauwe bessen erop meegenomen. Bij het opscheppen gevraagd of ze roze of blauwe taart wilden. Dus m'n zusje grapt na drie keer vragen: meisjes of jongens taart? Wij: 'dat weten we pas in januari'. Het duurde even voor het kwartje viel, maar was wel leuk. M'n man had het stiekem gefilmd en dit filmpje hebben we gestuurd naar degenen die er niet bij konden zijn. Andere familieleden gewoon verteld. Hoe we het nu gaan doen weet ik nog niet precies.

3 maanden geleden

Tip: op Ali Express staan heel veel leuke rompertjes en ook wijn-etiketten… scheelt veel geld om het daar te bestellen! Moet je alleen ff geduld hebben wanneer (en of) het wel aankomt 😅

3 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Tip: op Ali Express staan heel veel leuke rompertjes en ook wijn-etiketten… ...
Ik heb ze al besteld, 4 voor 8 euro vind ik ook niet veel geld haha En net wat je zegt dalijk komt het niet aan 😂

3 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik heb een zwangerschapstest laten maken van hout met daarop: Baby Binnekam ...
Oh via waar heb je die besteld?

3 maanden geleden

Reactie op Gia!

Oh via waar heb je die besteld?
Via hippeprintjes.nl https://www.hippeprintjes.nl/product/aankondiging-zwangerschap/

3 maanden geleden

Wij hebben deze 2,5 Jr geleden met onze zoon gedaan. Heel saai, maar ik wil deze denk ik nog eens maken met Gijs er naast. Ergens vind ik het juist leuk om afwijkend te zijn van de rest, 2x zelfde manier. Voor familie hebben we een shirtje Big Brother gekocht. Kijken hoe snel dat wordt opgepikt🤣