23 Reacties

4 maanden geleden

24 uur helaas 😅

4 maanden geleden

Volgens Clearblue zelf tot een maand.

4 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

24 uur helaas 😅
van de weken indicator inderdaad wel maar mijn andere test staat nu nog steeds op zwanger vanaf 11 juni

4 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

24 uur helaas 😅
De digitale dan😁

4 maanden geleden

Reactie op Hatiss88

24 uur helaas 😅
Dat is de test met wekenindicator. TS meent de digitale test zonder wekenindicator, meen ik.

4 maanden geleden

van de weken indicator inderdaad wel maar mijn andere test staat nu nog ste ...
Ow die ken ik niet🫣

4 maanden geleden

Deze variant 😊

4 maanden geleden

Deze variant 😊
volgensmij blijft deze tot een maand staan. wekenindicator 48 uur

4 maanden geleden

Volgens Clearblue zelf tot een maand.
Zie hier.

4 maanden geleden

Als het goed is ongeveer 48uur

4 maanden geleden

Ik heb 29mei getest en tekst staat er nog steeds

4 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap een maand. Nu 31 mei positief getest en de tekst staat er nog steeds op

4 maanden geleden

Ik heb in december 1 gedaan en daar staat de tekst nog steeds op! 🤣 10 dagen geleden ook 1 gedaan en die tekst staat er ook nog steeds op:)

4 maanden geleden

Lol bij mijn vorige zwangerschap heeft deze uitslag er bijna een jaar gestaan. 😂 Stond er nog na de bevalling.

4 maanden geleden

Ik had een vroege test gedaan daar staat het nog wel op maar op de normale test niet meer

4 maanden geleden

Deze variant 😊
Bij mij binnen 1 dag al leeg

4 maanden geleden

Bij een niet-positieve uitslag is het 24 uur. Maar een positieve test (zonder wekenindicator) staat die er een maand. Mijne staat na 4 weken nogsteeds aan!

4 maanden geleden

Kan je niet voorspellen 😅 mijn 1e clearblue wekenindicator anderhalfjaar geleden bleef een halfjaar staan!! En dan pas werd het scherm zwakker, maar stond er nog. Deze keer was die de dag erop al weg 🤣 die met het plus teken vorige keer waa dan weer de dag erop weg en die van nu met het woord zwanger staat er na een week nog 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Ik zou voor de zekerheid een nieuwe kopen om mee te nemen.

4 maanden geleden

Ik heb er 2x een gedaan en beide keren bleef het ongeveer een dag staan