14 Reacties

2 dagen geleden

Zelfde hier!! Sinds begin september gaat slapen in de nachten al rommelig en de afgelopen 5 of 6 weken gaat het rommelig in het kwadraat. Ontzettend zware periode icm tandjes/verkoudheid/oorontsteking ed. Ik verlang er ook naar dat het iets beter gaat. Mijn dochter is nu 9,5 maand en nog niet veel tekenen van verbetering. Ze valt gelukkig wel makkelijk in slaap trouwens maar is ontzettend vaak wakker! Mijn zoontje (nu 3,5j) had deze fase trouwens helemaal niet dus dit was een onaangename verrassing 🤣 veel sterkte!!

2 dagen geleden

Oooo ik heb PRECIES t zelfde

2 dagen geleden

Ontzettend herkenbaar! Overdag gaat slapen nu wel prima, maar ‘s nachts ligt ze tussen ons in.. enige winst van afgelopen dagen is dat ze tot uur of 3 in haar eigen bed ligt en daarna bij ons komt. Vorige week was dat al rond 23u

2 dagen geleden

Hier ook nu 7 weken.

2 dagen geleden

Horror. Wij kunnen ook niet begrijpen dat je meer dan 1 kind hebt, we houden dit al niet vol. Laat staan dat je jezelf dit nog een keer aan moet doen. Zo pittig. Geen tips,herkenbaar ja, zwaar ja, klaar mee ja.

2 dagen geleden

Ik heb de kinderwagen naast bed, rondjes rijden met auto, tussen ons in, rondjes lopen met de wandelwagen.. al sinds begin oktober. Daarvoor "gewoon" 2x per nacht wakker. Dat was te doen... dit is vresellijk

2 dagen geleden

Reactie op Dautsen

Zelfde hier!! Sinds begin september gaat slapen in de nachten al rommelig e ...
Echt precies hetzelfde tegelijkertijd hier. Hadden eindelijk dat ze zelf in haar bedje in slaap kon vallen, als we erbij bleven, en ineens is het gillen geblazen (verlatingsangst). Dan de andere sprongen erbij. Buikgriep > verkouden > oorontsteking > "gewone" griep. Vijf tandjes waarvan. Nu worden de nachten weer iets rustiger. Ze is vandaag 10 maanden🫠 Nog 1x borstvoeding 's nachts en opzich slaapt ze dan wel weer 6 uur door.

2 dagen geleden

Aaaah veel herkenning zie ik..! Overdag wilt ze ook alleen in mn armen in slaap vallen. Verder moet ze ook helemaal niks van papa hebben in de nacht, kruipt ook zowat in mij met slapen. Ik vind dit een lastige periode, lijkt geen einde aan te komen

2 dagen geleden

Reactie op naiara21

Hier ook nu 7 weken.
Hoe houden we het ook vol he😩

2 dagen geleden

Oef Ja hier ook! Al vanaf begin oktober is het dramatisch. Overdag slaapt onze dochter prima maar de nachten...poh. Ze wordt vaak helemaal overstuur wakker, soms 4 a 5 x per nacht. En dan duurt het minimaal 30 min voor ze rustig is en weer slaapt. Van mij mag het na 2,5 maanf wel weer normaal worden...

gisteren

Hoort erbij helaas… ik kan cosleepen niet aanraden: hebben wij uit wanhoop bij de eerste 2 kids ook gedaan en die liggen nog steeds elke nacht bij ons (inmiddels 5,5 jaar en bijna 4 jaa). Met de jongste proberen we het nu tegen te houden

11 uur geleden

HET WORDT BETER! Wij hebben ook twee maanden ellende gehad met slapen. Ze kwam zowat ieder uur. En ineens sinds eergister slaapt ze weer als een engeltje en is ze maar 1 keer wakker ‘s nachts.

4 uur geleden

Ze heeft vannacht weer de hele nacht in haar eigen bedje geslapen..!! Om 00:20, 04:30 en 07:00 uur wakker geworden en van 00:20 heeft het tot 02:00 uur geduurd voordat ze weer in slaap viel. Wilde bijna opgeven en haar weer ik ons bed nemen maar kon haar toen wel weg leggen. Wil niet te hard juichen maar a win is a win🥳

3 uur geleden

Hier deze week 2 keer doorgeslapen na 6 maanden (!) iedere nacht uren bezig te zijn geweest. Durf er absoluut niet op te hopen dat dit het nieuwe normaal is. Maar het was wel even lekker