14 Reacties
2 dagen geleden
Zelfde hier!! Sinds begin september gaat slapen in de nachten al rommelig en de afgelopen 5 of 6 weken gaat het rommelig in het kwadraat. Ontzettend zware periode icm tandjes/verkoudheid/oorontsteking ed. Ik verlang er ook naar dat het iets beter gaat. Mijn dochter is nu 9,5 maand en nog niet veel tekenen van verbetering. Ze valt gelukkig wel makkelijk in slaap trouwens maar is ontzettend vaak wakker!
Mijn zoontje (nu 3,5j) had deze fase trouwens helemaal niet dus dit was een onaangename verrassing 🤣 veel sterkte!!
2 dagen geleden
Reactie op Dautsen
Zelfde hier!! Sinds begin september gaat slapen in de nachten al rommelig e ...
Echt precies hetzelfde tegelijkertijd hier. Hadden eindelijk dat ze zelf in haar bedje in slaap kon vallen, als we erbij bleven, en ineens is het gillen geblazen (verlatingsangst). Dan de andere sprongen erbij. Buikgriep > verkouden > oorontsteking > "gewone" griep. Vijf tandjes waarvan. Nu worden de nachten weer iets rustiger. Ze is vandaag 10 maanden🫠 Nog 1x borstvoeding 's nachts en opzich slaapt ze dan wel weer 6 uur door.
2 dagen geleden
Oef Ja hier ook! Al vanaf begin oktober is het dramatisch. Overdag slaapt onze dochter prima maar de nachten...poh. Ze wordt vaak helemaal overstuur wakker, soms 4 a 5 x per nacht. En dan duurt het minimaal 30 min voor ze rustig is en weer slaapt. Van mij mag het na 2,5 maanf wel weer normaal worden...
4 uur geleden
Ze heeft vannacht weer de hele nacht in haar eigen bedje geslapen..!! Om 00:20, 04:30 en 07:00 uur wakker geworden en van 00:20 heeft het tot 02:00 uur geduurd voordat ze weer in slaap viel. Wilde bijna opgeven en haar weer ik ons bed nemen maar kon haar toen wel weg leggen. Wil niet te hard juichen maar a win is a win🥳