17 Reacties

één maand geleden

Ik zou dan wel ff naar de Balie gaan

één maand geleden

Half uur tot 3 kwartier. Elke keer... 🤪 wel bij gynaecoloog. En toch ben ik standaard 20 minuten te vroeg om zeker niet te laat te zijn 3😅

één maand geleden

Wij hebben een zpp'er die de oren van je kop kletst. Echt zo'n aanwezige blije geit die we zelfs in de wachtkamer horen praten.. Elke keer ook 20 min+ extra wachten dus...

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Half uur tot 3 kwartier. Elke keer... 🤪 wel bij gynaecoloog. En toch ben i ...
Geen idee waarom mijn gsm een 3 heeft getypt voor de smiley 🤔 echt tijd voor een nieuwe 😬 Kiimi, hier ook door de gynaecologen in het ziekenhuis. Je wacht op je afspraak die 10 minuten geleden moest starten en je ziet je gynaecoloog kletsen met een andere gynaecoloog om dan nog een half uur lang weg en weer te lopen 😅

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Geen idee waarom mijn gsm een 3 heeft getypt voor de smiley 🤔 echt tijd vo ...
Vreselijk zeg. Ik overweeg weleens om zelf te laat te komen, maar dan zeggen ze waarschijnlijk 'tja, afspraaktijd voorbij, helaas pindakaas 🤦'.

één maand geleden

Bij de 13 weken echo heb ik ook 35-45 minuten moeten wachten. Hoort er helaas een beetje bij

één maand geleden

Reactie op Kiimi

Vreselijk zeg. Ik overweeg weleens om zelf te laat te komen, maar dan zegge ...
Dat dus hé. Denk ook vaak van als ik iets te laat of net op tijd ben, dan ben ik nog steeds te vroeg, maar durf nooit. Vervelendste is dat ze nog eens standaard een ereloon aanrekenen van 33 euro per afspraak, die betaal je volledig uit eigen zak 😒

één maand geleden

Wij hoeven niet veel langer dan 10 minuten te wachten hoor! Ik ben morgen aan de beurt. Ben benieuwd of dit nog steeds zo is ;)!

één maand geleden

Hier ook vaak wachten. Meestal tussen de 10 en 20 minuten

één maand geleden

5 min Max wachten

één maand geleden

hier meestal max 5 min wachten

één maand geleden

Hier is het ook wel een gewoonte tussen de 30 en de 60 minuten wachttijd, wel in het ziekenhuis bij de gynaecoloog.. Ik bedenk me altijd dan van mss heeft er iemand voor ons een slecht gesprek moeten hebben (heb er zelf ook zo 2 jaar geleden langer dan gedacht gezeten) of een bevalling (waar ik ook graag mijn eigen gynaecoloog bij zou willen hebben).. Dus ik probeer het wel altijd te relativeren 🤗

één maand geleden

Hier ook max 5 minuten.

één maand geleden

Ik heb ook wel vaker moeten wachten. Vorige week had ik mijn 20 weken echo en toen werd ze gebeld dat ze naar een “uitdrijving” met spoed moest gaan. (Vind dat trouwens zo een eng woord…. Uitdrijving 🫢) Ik heb er niet zo een problemen mee. Het is nou eenmaal een ziekenhuis en als ik hulp nodig zou hebben bij mijn bevalling zou ik het ook fijn vinden als iemand direct kan komen. Niet dat ik je niet begrijp. Ik zit dan ook wel te draaien op mijn stoel als het uitloopt maar heb er wel begrip voor.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Ik heb ook wel vaker moeten wachten. Vorige week had ik mijn 20 weken echo ...
Sorry ik ging ervanuit dat het in het ziekenhuis is maar dat staat helemaal nergens 🫣 Ik ben dus wel medisch en in het ziekenhuis bij de gynaecoloog.

één maand geleden

Reactie op MommyOfRomaissa

Sorry ik ging ervanuit dat het in het ziekenhuis is maar dat staat helemaal ...
Oh dit heb ik ook trouwens. Wel in het ziekenhuis haha. Dus dat is misschien iets anders. Hier zitten de verloskundigen ook in het ziekenhuis, dus ben niet anders gewend

één maand geleden

Hoort erbij hoor, soms kan diegene voor je wat langer werk hebben, er kan wat aan de hand wezen oid. Ik heb zelf ook wel een langer er gezeten (binnen) waardoor een ander dus langer moest wachten, maar was heel blij dat ze alle tijd nemen 🙏🏻 Anders gewoon even naar de balie lopen..