15 Reacties

25 dagen geleden

Omg ik zou dit ook willen, maar ben echt bang dat ik een te dikke onderbuikje heb馃ぃ ben benieuwd naar de ervaringen van de dames met buikje ... Vanaf wanneer voel je?

25 dagen geleden

Reactie op Selflovefirst

Omg ik zou dit ook willen, maar ben echt bang dat ik een te dikke onderbuik ...
ik heb ook wel iets een buikje hoor ! Voel het echt aan de binnenkant hier heeft het niks mee te maken denk ik hoop voor je dat het snel komt 馃グ

25 dagen geleden

Ik voelde het kindje al bij bijna 12 weken (nu 13+1). Is enkele dagen wel duidelijk geweest voor mijn gevoel maar nu enkele dagen quasi niks. Er is denk ik nu nog geen pijl op te trekken, maar ik ben nu ook echt heel oplettend elke dag hoor 馃榾

25 dagen geleden

Reactie op Selflovefirst

Omg ik zou dit ook willen, maar ben echt bang dat ik een te dikke onderbuik ...
Neee ik heb echt een buikje maar je voelt het vanbinnen! Ik voel nu af en toe echt duidelijk dat het de baby is maar is ook de tweede dus herken het gevoel.

25 dagen geleden

Heel bijzonder! Mag ik vragen wat jullie precies voelen, kunnen jullie het beschrijven? Ben erg nieuwschierig, voor mij m'n eerste keer zwanger dus ben benieuwd of ik het zal herkennen...

25 dagen geleden

Reactie op K120225

Heel bijzonder! Mag ik vragen wat jullie precies voelen, kunnen jullie het ...
Een vlindertje, of soms te omschrijven als trillend ooglid馃檲 kleine blubjes of aaitjes gelijk van een veertje, en daarnet voelde het alsof iemand een klein tikje gaf

25 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Een vlindertje, of soms te omschrijven als trillend ooglid馃檲 kleine blubjes ...
Heel subtiel eigenlijk hoor

25 dagen geleden

Ik ben 17 weken zwanger en voel nu voor het eerst echt duidelijk schopjes en het gedraai van de baby. Nog niet regelmatig, maar vandaag ook even toen ik mn hand op de plek legde aan de buitenkant kunnen voelen. Z贸 veel zin in het echte getrappel als ze nog iets groter en sterker is straks 馃グ

25 dagen geleden

Ben nu 15 weken, placenta ligt achter en ik denk dat ik sinds week 13? af en toe een soort van aai/kietel/plop gevoel heb van binnenuit (ver onderaan buik)?! 馃ス馃グ. Het is mijn eerste zwangerschap (met een kleine buikje voor zwangerschap), dus geen idee of dit de kleine is of gewoon iets anders in mijn lichaam 馃槄 . Sinds ik dit gevoeld heb en dit soort topics lees, ga ik er ook wel meer op letten 馃檲.

24 dagen geleden

Ik heb de placenta voor liggen, ik ben nu 17+3 maar de afgelopen dagen heb ik het gevoel dat ik de baby echt eens op de dag voel. Het voelt als een snelle vingerprik/oor of hoe ik het uit moet leggen hahah! Geen gekietel of iets maar ik twijfel of het de baby is. Het voelt de afgelopen dagen wel telkens hetzelfde maar ik hoor van een vriendin dat het kietelend voelt maar dat kan ik niet zeggen 馃槄 zou het de baby zijn of toch iets anders馃檲

24 dagen geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ik heb de placenta voor liggen, ik ben nu 17+3 maar de afgelopen dagen heb ...
Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik veel verschillende dingen gevoeld, maar een kietelend gevoel hoorde daar niet bij haha

24 dagen geleden

Ik voel hem heel af en toe. Ook al met 14 weken. De vrouw tijdens de echo liet ook zien dat hij met zen hoofd naar beneden lag en omhoog trapte. Dus daardoor wist ik het zeker. Ik begin hem nu wat vaker te voelen. Ben 16 weken. Wel dagelijks een of twee keer.

24 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Ik voelde het kindje al bij bijna 12 weken (nu 13+1). Is enkele dagen wel d ...
Kan dat ook niet gwn u baarmoeder zijn dat groeit?

24 dagen geleden

Ik dacht ook dat ik al wat voelde. Gynecoloog zei dat het pas kan bij 16 weken. Dat het gwn u baarmoeder is dat groeid